يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 12 May 2024
 
۰

مطرح کنندگان انتخابات آزاد استغفار کنند

دوشنبه ۲۵ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۱۶
کد مطلب: 266249
رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: مطرح کردن انتخابات آزاد از سوی برخی افراد، کمک به عملی شدن توطئه‌های دشمن علیه ملت ایران است.
به گزارش جهان، علاءالدین بروجردی نماینده مردم بروجرد و رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در گفت‌و‌گو با فارس با بیان اینکه کلید واژه انتخابات آزاد، اقدام انحرافی دشمن برای انتخابات آتی است، اظهار داشت: تجربه سی‌ و چند ساله انقلاب اسلامی نشان از برگزاری 34 انتخابات آزاد در کشور دارد.

وی با بیان اینکه برخی افراد که پیروز انتخابات در ایران بوده‌اند با زیر سؤال بردن سلامت انتخابات، فعالیت خود را نیز زیر سؤال برده‌اند، تاکید کرد: دشمن برای مقابله با ملت ایران، تلاش دارد در انتخابات گام به گام توطئه‌افکنی کند و مطرح شدن کلید واژه انتخابات آزاد نیز از جنس توطئه‌های دشمن است.

بروجردی با تاکید بر اینکه هر نوع ادعا درباره آزاد نبودن انتخابات زمینه سؤاستفاده دشمن را فراهم می‌کنند، گفت: افرادی که انتخابات آزاد را مطرح می‌کنند، در جهت عملی کردن توطئه‌ها علیه ملت ایران، دشمن را یاری می‌کنند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس در پایان گفت: افرادی که انتخابات آزاد را مطرح کرده‌اند باید استغفار کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *