يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۲

رشوه را رد کنید؛ معادل آن پاداش بگیرید

چهارشنبه ۲۷ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۳۳
کد مطلب: 266710
از برنامه های تشویقی اجرایی در بدنه نیروی انتظامی ایران پرداخت فوق العاده مرزی به کارکنان شاغل در مرز، پرداخت پاداش رد رشوه چیزی معادل آن رشوه ای که مامور می گیرد و ضمیمه پرونده می کند و پاداش های در رابطه با کشف جرائم مختلف و مواد مخدر است.
به گزارش جهان به نقل از مهر، سردار اسماعیل احمدی مقدم صبح چهارشنبه در مصاحبه مطبوعاتی با خبرنگاران در زاهدان اظهار داشت: با هدف مبارزه با فساد در بدنه ناجا پاداش معادل رشوه رد شده از سوی ماموران فعال در مرزبانی و نیروی انتظامی کشور پرداخت می شود.

وی گفت: از برنامه های تشویقی اجرایی در بدنه نیروی انتظامی ایران پرداخت فوق العاده مرزی به کارکنان شاغل در مرز، پرداخت پاداش رد رشوه چیزی معادل آن رشوه ای که مامور می گیرد و ضمیمه پرونده می کند و پاداش های در رابطه با کشف جرائم مختلف و مواد مخدر است.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران بیان داشت: با پرداخت وام مسکن و کمک هزینه هایی برای ازدواج، سفرهای زیارتی و پرداخت بسته های مواد غذایی در بین تمام کارکنان شاغل در این ارگان با هدف رفع بخشی از مشکلات معیشتی درصدد کاهش شدید جرائم و تخلفات در درون سازمان هستیم.

وی گفت: این اقدامات باعث می شود ماموران نیروی انتظامی به دلایل مختلف از جمله درآمد پایین به جای تلاش برای کسب مال نامشروع، از مسیر قانونی معادل و حتی بیشتر از آن مال را بدست آورند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *