جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

مشخص شدن مبلغ پاداش سرخ‌پوشان

دوشنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۱۵
کد مطلب: 354885
مراسم تقدیر از بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس دیشب در شرایطی برگزار شد که بازیکنان پرسپولیس با خداحافظی با یکدیگر اشک‌های‌شان نیز سرازیر شد.
به گزارش  جهان به نقل از فارس، شب گذشته با تصمیم علی دایی مراسم تقدیر از بازیکنان پرسپولیس و اطرافیان این تیم با حضور حسین هدایتی در باغ گیلاس برگزار شد.

در این مراسم مسئولان باشگاه پرسپولیس علی‌رغم دعوت از جمله منتقمی و پروین حضور نداشتند اما این مراسم حاشیه‌‌های جالبی داشت که در زیر می‌خوانید:

* انتخاب اعضای جدید هیئت مدیره پرسپولیس و گفت‌وگو در خصوص وضعیت پروین سوژه اصلی جلسه بود.

*از سوی حسین هدایتی طبق قرار قبلی به هرکدام از بازیکنان پرسپولیس ۱۰ میلیون تومان پاداش نایب قهرمانی داده شد.

* مهرداد پولادی که از سوی باشگاه به دلیل مصاحبه علیه مسئولان ۳۰ درصد جریمه شده بود در مراسم امشب بسیار ناراحت بود و این موضوع را با دایی در میان گذاشت البته بازیکنان و کادر فنی به پولادی دلداری دادند و وی را به آرامش دعوت کردند.

* اما سوژه مراسم شب گذشته خداحافظی بازیکنان و روبوسی با یکدیگر بود، نیلسون اولین نفری بود که قصد ترک مراسم را داشت. او پس از اینکه با چند بازیکن خداحافظی کرد بغض عجیبی گلویش را گرفت و با سایر نفرات و از جمله دایی با چشمانی اشکبار خداحافظی کرد و حتی در شرایطی که از باغ بیرون می‌رفت با دیدن دوستانش گریه می‌کرد. بازیکنان نیز در فضایی بسیار صمیمانه با یکدیگر روبوسی و خداحافظی می‌کردند و همچنین از یکدیگر حلالیت می‌طلبیدند.

* همچنین بازیکنان پرسپولیس و دایی برای هفت ملی‌پوش این تیم آرزوی موفقیت کردند، دایی سعی کرد راهنمایی‌های لازم را به ملی‌پوشان جوان بکند.

* موسی سلامت جانباز جنگ تحمیلی که همواره در بازی‌های این تیم کنار پرسپولیس بود نیز در مراسم شب گذشته حاضر بود، او عکس‌های بزرگ دایی را به مراسم آورده بود و با نشان دادن عدد ۶ با بازیکنان عکس یادگاری می‌گرفت.

*در پایان مراسم بازیکنان از علی دایی و هدایتی تقدیر و تشکر کردند و سرمربی پرسپولیس از عوامل کادر پزشکی، دستیارانش، مدیر رسانه‌ای و حتی عکاسان و تدارکات تیم که یکسال در کنار این تیم بودند، تقدیر و تشکر ویژه‌ای کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *