پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 9 May 2024
 
۰

تعجب عضو جامعه مدرسین از عسکراولادی

چهارشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۵۳
کد مطلب: 265358
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با انتقاد از افرادی که به دنبال تطهیر سران فتنه هستند، کارنامه و عملکرد این خائنان به نظام و مردم را سیاه تر از آن دانست که با این گونه اقدامات تطهیر شوند.
به گزارش جهان، آیت الله عباس کعبی در گفت و گو با رسا، با اشاره به دیدار پرشور مردم قم با رهبر معظم انقلاب در سالروز قیام 19دی، بیانات ایشان را همچون همیشه امیدآفرین و حکیمانه توصیف کرد.

وی با بیان این که محور اصلی بیانات رهبر معظم انقلاب مساله امیدواری به تحقق وعده های الهی است، گفت: ایشان در این باره قیام نوزده دی را مثال زدند و تاکید کردند که با وجود نظام طاغوتی و ستم، کسی از افراد تحیلگر و مصلحت اندیش باور نمی کرد رژیم طاغوتی سقوط کند و اگر کسی به آنها مراجعه می کرد و می گفت می خواهیم کاری بکنیم که رژیم سقوط کند آنها را نهی می کردند و می گفتند چنین مساله ای شدنی نیست،‌اما نوزده دی اتفاق افتاد و انقلاب به ثمر نشست و در این سی و سه سال ملت ایران با عزت پیشگام بوده اند و به الگوی سایر ملت ها تبدیل شده اند.

آیت الله کعبی یادآورشد: ملت ایران در برابر گرگ های خونخوار طاغوتی ایستادند، شهید دادند و این عزت را آفریدند، طبق آموزه های دینی و قرآنی نیز‌ هر کس دین خدا را یاری دهد خداوند آنها را یاری می دهد و پیروز می کند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر این که ملت ایران بارها شاهد تحقق وعده های الهی بوده است، بیان داشت: مخاطب اصلی بیانات رهبری نسبت به بحث امید جوانان امروزی هستند، اگر جوانان دیروز حماسه نوزده دی آفریدند جوانان امروز نیز با الگوگرفتن از روحیه خالقان 19دی می توانند در صحنه رویارویی با نظام سلطه امیدوار به پیروزی و نصرت الهی باشند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به این که مقام معظم رهبری بر اهمیت ایستادگی در مقابل استکبار تاکید ویژه داشتند، حماسه 9دی را مولود 19دی خواند و یادآورشد: هرگاه بتوانیم با نظام سلطه برخورد کنیم آنها مجبور به عقب نشینی می شوند و خوشبختانه ملت ما بارها این مساله را نشان داده است.

وی افزود: افراد مصلحت اندیش و کسانی که فکر می کنند با عقب نشینی و برخورد منفعلانه در برابر دشمنان و غرب کارها پیش می رود سخت در اشتباه هستند، چراکه وعده های الهی نیز مبتنی بر این است که پیروزی در گرو انجام وظیفه با شجاعت و ایستادگی است.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب مبنی بر اصلی کردن و فرعی کردن امور، گفت: همان گونه که ایشان در جمع مردم قم تاکید کردند، باید بر برنامه های دشمن متمرکز شویم، نقشه های آنها را بشناسیم و توطئه های دشمن را خنثی کنیم.

آیت الله کعبی سخنان رهبر فرزانه انقلاب درباره انتخابات ریاست جمهوری را بسیار حکیمانه، دقیق و حساب شده خواند و برگزاری انتخابات بدون شور و نشاط، القای روحیه یاس و ناامیدی در جامعه و طرح مسائلی که منجر به القای شبهه در سلامت انتخابات می شود را از جمله راهبردهای دشمنان در قبال انتخابات ذکر کرد.
ایران کشور انتخابات آزاد و سالم است.

آیت الله کعبی با انتقاد از افرادی که مدام از ضرورت برگزاری انتخابات آزاد سخن می گویند، اظهار داشت: همان گونه که رهبر معظم انقلاب تاکید کردند؛ انتخابات همیشه آزاد برگزار شده است و  کشور ما کشور انتخابات است و همواره انتخابات با شور و نشاط و بر اساس فرآیند قانونی سالم و آزاد برگزار شده و می شود.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان این که نباید به گونه ای سخن بگوییم که دشمن از آن سؤ استفاده کند، قانون گرایی در انتخابات را یک اصل مهم دانست و یادآورشد: رهبر معظم انقلاب نیز در این دیدار بدون این که نامی از سران فتنه ببرند تاکید کردند «کسانی که در مقابل انتخابات قانونی ایستادند و برای نظام زحمت درست کردند بخت برگشتگان دنیا و ملاء اعلی هستند.

وی تاکید کرد: هر چه زمان بگذرد و اسناد توطئه دشمنان بیشتر آشکار شود سران فتنه نزد ملت ایران سرافکنده و ذلیل تر و منفورتر می شوند و نشانه خسارت و غبن بزرگ آنان در دنیا و آخرت است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم یادآورشد: تعجب ما از کسانی است که به نوعی سخن می گویند که به شکلی سران فتنه تطهیر شوند؛ سران فتنه نزد ملت و در منطق و قانون و برپایه فقه و اصول و ضوابط قرآنی و سیره امام راحل و رویه حقوقی انتخابات در سی و سه سال که به نحو آزاد برگزار شده است، محکوم هستند و ظلم بزرگی به نظام و ملت و به خودشان کردند و مصداق خسرالدنیا والاخره به شمار می آیند.

آیت الله کعبی در پایان گفت: هوشمندی و بصیرت نسبت به انتخابات آینده،‌ توجه به شاخصه های انتخاب اصلح، ایجاد شور و نشاط در انتخابات و توجه به برنامه های دشمن می تواند نقشه های دشمنان را خنثی کند و حماسه بی نظیر دیگری را در انتخابات ریاست جمهوری بیافریند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *