سه شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 30 Apr 2024
 
۰
۴

تحلیل جالب خواهرزاده خاتمی از عقب‌نشینی نوری/ یک اعتراف مهم

چهارشنبه ۲۰ دی ۱۳۹۱ ساعت ۰۷:۰۱
کد مطلب: 265267
اگر شرايط فراهم شود و اصلاح طلبان هم بتوانند در انتخابات حضور پيدا كنند مورد اقبال و توجه مردم قرار نخواهند گرفت.
به گزارش جهان به نقل از کیهان، محمدرضا تابش نماينده اصلاح طلب مجلس در گفتگو با آريا درباره تغيير مواضع عبدالله نوري كه برخي آن را سياسي مي خوانند، تاكيد كرد: بنده چيزي از سخنان عبدالله نوري نشنيده ام اما بايد بگويم نبايد اين گونه موضع گيري ها را از جانب ما سياسي كاري فرض كرد.
 
وي افزود: ما به نظام و انقلاب دل بسته ايم، به قانون اساسي پايبنديم و مواضع خود را اعلام كرده ايم. ما مي گوييم هر اهرم يا وسيله اي كه باعث شود با كوتاه آمدن از مواضع خود در جهت ترميم آسيب ها اقدام كنيم اين كار را انجام خواهيم داد حال دوستان مي توانند اين موضع گيري را حمل بر ترس اصلاح طلبان بدانند.
 
اين نماينده مجلس تصريح كرد: ما حاضريم از بسياري از مواضع شخصي خود در دفاع و اعتراض به ناروايي هايي كه در حق بسياري از اصلاح طلبان شده است كوتاه بياييم.
 
وي اظهار داشت: متاسفانه در شرايط فعلي مردم حتي از اصلاح طلبان عبور خواهند كرد بنده معتقدم اگر حتي شرايط فراهم شود و اصلاح طلبان هم بتوانند در انتخابات حضور پيدا كنند مورد اقبال و توجه مردم قرار نخواهند گرفت زيرا مردم اميدشان را به ما هم از دست داده اند.
 
اظهارات تابش درباره عبور مردم از مدعيان اصلاح طلبي حرف درستي است و اين واقعيت آخرين بار در انتخابات مجلس نهم كه سردمداران اصلي جبهه اصلاحات همسو با اپوزيسيون خارج نشين به تحريم انتخابات دست زده بودند، به نمايش درآمد. حضور 65 درصد واجدان شرايط در انتخابات مجلس نهم در حالي كه معدل 8 دوره قبلي انتخابات مجلس حدود 60 درصد بود ثابت كرد مردم از جريان هاي تندرو هم بازي با محافل ضدانقلاب عبور كرده و بر موضع نهم دي88 استوار هستند.
 
در عين حال اظهارات خواهرزاده خاتمي مبني بر اينكه اصلاح طلبان حاضرند از اعتراض به ناروايي هايي كه در حق آنان شده كوتاه بيايند، دست پيش گرفتن براي پس نيفتادن است. گردانندگان اصلي جبهه اصلاحات- و نه افراد منفعل و متأثر اين جبهه- پايه گذاران اصلي جفا به نظام و انقلاب بوده و در طول 16-15 سال اخير علي الدوام در كنار جريان هايي ايستاده اند كه كينه شتري و دشمني ابوجهلي با اسلام و انقلاب داشته اند و مسئله اين است كه چرا؟ يا بايد گروهك هاي برانداز و ساختارشكن در اين مدت تغيير ماهيت داده و دلبسته نظام و انقلاب و قانون اساسي شده باشند و يا مدعيان بي صداقت اصلاح طلبي از هويت گذشته خود خلع شده باشند.
 
حقيقت اين است كه جمع نقيضين محال است. بنابراين اگر سلطنت طلب ها، سازمان تروريستي منافقين، گروهك هاي تروريستي كومله و ريگي و ديگر گروهك هاي نفاق مدعي خلق و ملي گرايي در اردوگاه فتنه سبز در كنار سران اصلاح طلبان يكجا جمع شده اند، ترديد نبايد كرد كه مدعيان اصلاح طلبي دچار بيماري قلب شده اند و ادعاي دلبستگي آنها به نظام و انقلاب فاقد اعتبار است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


بابا یکی طلب این آقا رو بده ...
دست پیش گرفته پس نیفته
مردم از اصلاح طلبان عبور نکردن بلکه در نهم دی انها رو مچاله کردن و به زباله دان تاریخ انداختن
حالا تو هی ...
به نظر من که نفاق یعنی همین و منافق یعنی همین!
Iran, Islamic Republic of
" ما به نظام و انقلاب دل بسته ايم، به قانون اساسي پايبنديم و مواضع خود را اعلام كرده ايم " آیا شما مردم را در چه سطحی از شعور سیاسی می بینید که اینگونه بر سابقه ی تیره ی خود خط فراموشی می کشید؟
Iran, Islamic Republic of
اينكه در ادامه هر خبر تحليل خودتان را ارائه مي دهيد. وافعا مضحك است.