جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

درجلسه‌‌مشترك خاتمي،سيدحسن خميني وعبدالله نوري چه گذشت

پنجشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۵۸
کد مطلب: 249150
رسانه هاي ضدانقلاب از جلسه مشترك مجمع روحانيون مبارز و گروه «مجمع محققين و مدرسين» با حضور خاتمي، عبدالله نوري و سيدحسن خميني خبر مي دهند.
به گزارش جهان به نقل از کیهان، هرچند در اين باره خبر رسمي از سوي افراد برگزاركننده منتشر نشده اما گويانيوز گزارش داد «اين جلسه در جماران برگزار شد. عبدالله نوري و سيدحسن خميني از اعضاي اين دو احزاب روحاني- سياسي نيستند ولي با توجه به شرايط پيچيده و نيز اهميت رويكرد اصلاح طلبان و جنبش سبز در انتخابات رياست جمهوري 92 به اين جلسه مهم دعوت شدند.

در اين نشست وحدت، انسجام و همفكري اصلاح طلبان خصوصا چهره هاي شاخص آن مورد تاكيد قرار گرفت و بر لزوم فعاليت جدي و موثر اصلاح طلبان در فضاي انتخابات پيش رو البته با حفظ مباني اصلاح طلبي و محوريت مواضع اصولي آقايان ميرحسين موسوي و مهدي كروبي تاكيد گرديد».

گروهك هاي اپوزيسيون و فتنه گران در سال 88 مدعي تقلب در انتخابات شده و اقدام به ايجاد آشوب كردند. همين امر حضور دوباره آنها در عرصه انتخابات را هم به لحاظ توجيه تئوريك و هم نگاه حاكميت و مردم به آشوب طلبان با تعارض هاي جدي مواجه كرده است.

گفتني است كه تاكيد آنها بر «مواضع اصولي موسوي و كروبي»- اگر صحت داشته باشد- با توجه به اسناد فراواني كه از همكاري آنها با سرويس هاي اطلاعاتي آمريكا و انگليس و اسرائيل حكايت مي كند، قابل تامل است!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *