جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

ثبت‌نام‌دوره‌های‌کاردانی پودمانی‌دانشگاه‌جامع

يکشنبه ۳ دی ۱۳۹۱ ساعت ۰۷:۴۵
کد مطلب: 261819
ثبت‌نام دوره‌های کاردانی پودمانی نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی از امروز در ۲۹۲ رشته آغاز می‌شود.
به گزارش به نقل از فارس، ثبت‌نام دوره‌های کاردانی پودمانی نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی از امروز یکشنبه 3 دی‌ماه آغاز می‌شود و تا 10 دی‌ماه ادامه دارد.

بنا بر این گزارش، ثبت‌نام در آزمون دوره‌های کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای پودمانی دانشگاه جامع در 292 رشته، 4131 کد رشته محل، 682 مرکز آموزش علمی کاربردی و 31 استان کشور برگزار می‌شود.

گفتنی است، در این آزمون 265 هزار نفر در 4 گروه آموزشی صنعت، کشاورزی، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر پذیرفته می‌شوند.

ثبت‌نام در دوره‌های کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای پودمانی نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی از طریق سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org انجام می‌شود.

لازم به ذکر است، پذیرش دوره‌های کاردانی پودمانی دانشگاه جامع علمی کاربردی به صورت بدون کنکور و براساس معدل دیپلم انجام می‌شود و به پذیرفته شدگان معافیت تحصیلی تعلق می‌گیرد.

همچنین، اسامی پذیرفته شدگان دوره‌های کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای پودمانی نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی نیمه اول بهمن‌ماه اعلام می‌شود و شروع کلاس‌ها نیز از نیمه دوم بهمن خواهد بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *