شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

ثبت‌نام کاردانی پودمانی دانشگاه جامع

سه شنبه ۵ دی ۱۳۹۱ ساعت ۰۷:۵۸
کد مطلب: 262271
مهلت ثبت‌نام دوره‌های کاردانی فنی، کاردانی حرفه‌ای پودمانی نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی از امروز آغاز می‌شود.
به گزارش جهان به نقل از فارس، مهلت ثبت‌نام دوره‌های کاردانی فنی، کاردانی حرفه‌ای پودمانی نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی از امروز آغاز می‌شود و تا روز سه‌شنبه 12 دی‌ماه ادامه دارد.

بنابراین گزارش، ثبت‌نام در این آزمون در 299 رشته و در 4 گروه آموزشی صنعت، کشاورزی، مدیریت و خدمات اجتماعی و فرهنگ و هنر انجام می‌شود.

همچنین، داوطلبان برای ثبت‌نام در این آزمون باید مبلغ 85 هزار ریال را بابت وجه ثبت‌نام از طریق کارت‌های عضو شتاب که پرداخت الکترونیکی آنها فعال است پرداخت کنند.

گفتنی است، فهرست اسامی پذیرفته شدگان دوره کاردانی فنی، کاردانی حرفه‌ای پودمانی نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی نیمه اول بهمن‌ماه اعلام می‌شود و شروع کلاس‌های پذیرفته شدگان این دوره از نیمه دوم بهمن‌ماه سال جاری خواهد بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *