چهارشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۳ - 29 May 2024
 
۰

مسی بهترین بازیکن جهان با بالاترین حقوق

يکشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۵۲
کد مطلب: 260550
مسی آماده امضای قراردادی با بارسلونا است که به موجب آن نه تنها تا پایان دوران فعالیت حرفه ای خود در این باشگاه خواهد ماند بلکه بالاترین میزان دستمزد در میان بازیکنان لیگ های برتر اروپایی را هم دریافت خواهد کرد.
به گزارش جهان به نقل از ایرنا، روزنامه دیلی میل، خورخه پدر مسی در مورد تمدید قرارداد کنونی وی با باشگاه کاتالان وارد مذاکره شده است؛ به این ترتیب او دستکم تا 31 سالگی در بارسلونا می ماند.
 
این قرارداد قرار است طوری تنظیم شود که هر ساله ارزش آن بالا برود و حقوق خالص وی 5/12 میلیون پوند بدون پاداش افزایش یابد.
 
مسی 25 ساله آخرین قرارداد بزرگ خود را در فصل 2009-2010 با مدیر ورزشی وقت و مارک اینیالا معاون باشگاه منعقد کرد.
 
ساندرو روسل رییس باشگاه علاقه مند به تمدید قرارداد با مسی است تا حضور او را در بارسلونا قبل از عزیمت به آرژانتین و بازنشستگی از فوتبال تضمین کند.
 
حقوق خالص مسی بدون پاداش 9 میلیون پوند در سال است که در مقایسه با حقوق سالانه 12 میلیون پوندی زلاتان ابراهیموویچ مهاجم پاری سن ژرمن و 16 میلیون پوندی سموئل اتوئو در آنژی پایین تر است.
 
اگرچه با افزودن پاداش ها و قراردادهای حمایت های مالی، درآمد او از این دو فراتر می رود، اما با قرارداد جدید حقوق پایه او بالاتر از همه قرار می گیرد.
 
او از درآمد سالانه 9 میلیون پوندی کریستیانو رونالدو ، بدون پاداش بیشتر دریافت خواهد کرد. این موضوع باعث دلخوری در اردوگاه رونالدو می شود که به خاطر کوتاهی رئال مادرید در آغاز مذاکرات برای یک قرارداد جدید با مهاجم پرتغال ناامید شده است.
 
به نظر می رسد از این پس، کریستیانو رونالدو در جدول پرداخت ها تحت الشعاع مسی قرار خواهد گرفت.
 
از سوی دیگر رومن آبراموویچ مالک چلسی می خواهد در استمفورد بریج حقوق مشابهی را برای رادامل فالکائو پیشنهاد کند.
 
مالک چلسی قرارداد پنج ساله ای به میزان 200 هزار پوند در هفته به این مهاجم کلمبیایی پیشنهاد خواهد کرد، اما رئال مادرید ممکن است رویای او را برای انعقاد قرارداد با نهمین بازیکن مطرح جهان ناکام بگذارد.
 
پیشنهاد 60 میلیون یورو (8/48 میلیون پوند) برای این مهاجم مطرح است، اما پرز رییس باشگاه رئال متعهد به پذیرش این مبلغ در پایان فصل است.
 
همانطور که مسی فراتر از دسترسی مالک چلسی است؛ عزم رئال برای از دست ندادن فالکائو، شانس مالک روس چلسی را برای جذب فالکائو مورد تهدید قرار داده است.
 
قرارداد میان رئال و آتلتیکو در گذشته به نتیجه نرسید، اما پرز به خاطر این که اجازه داد آگرو فصل گذشته به منچسترسیتی بپیوندد مورد انتقاد هواداران قرار گرفت. با این حال تابستان آینده فرصت جذب او فراهم است.
 
از سوی دیگراز آنجا که خورخه مندس نماینده فالکائو است و با شماری از بازیکنان رده بالای رئال از جمله رونالدو ارتباط دارد، پیوستن او به این تیم مشکلی ایجاد نخواهد کرد.
 
پرز اواسط هفته در مراسمی در کنار فالکائو حضور یافت و شوخی او با این بازیکن و کاسیاس در مورد جذب او به باشگاه، بدون اطلاع وی فیلم برداری شد.
 
این اتفاق یادآور یادداشتی است که او در دیدار با زین الدین زیدان قبل از ملحق شدن وی به مادرید نوشته بود.
 
البته کاسیاس به پرز در مورد دوربین ها که در حال فیلم برداری بودند هشدار داد.
 
مردی که زیدان، لوییس فیگو، رونالدو و دیوید بکام را به تیمی آورده که به کهکشانی ها شهرت یافت خواهان قرارداد بزرگ دیگری است.
 
از سوی دیگر، داوید ویا هم تیمی مسی در بارسلونا که یک هدف دیگر چلسی در گذشته بوده، احتمالا از اسپانیا خواهد رفت.
 
این بازیکن 31 ساله آخرین بازیکنی است که در زمان خوان لاپورتا رییس سابق باشگاه به این تیم ملحق شد. قرارداد 6 میلیون یورویی او تا سال 2014 ادامه دارد. او این فصل شش بازی در لیگ داشته است.
 
اسامی 10 بازیکن ثروتمند فوتبال جهان به این شرح است:
 
1 لیونل مسی با 5/27 میلیون پوند
 
2 دیوید بکام با 2/26 میلیون پوند
 
3 کریستیانو رونالدو با 3/24 میلیون پوند
 
4 سموئل اتوئو با 4/19 میلیون پوند
 
5 وین رونی با 2/17 میلیون پوند
 
6 زلاتان ابراهیمووچی با 16 میلیون پوند
 
7 سرخیو آگرو با 7/15 میلیون پوند
 
8 یحیی توره با 7/14 میلیون پوند
 
9 فرناندو تورس با 9/13 میلیون پوند
 
10 کاکا با 9/12 میلیون پوند
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *