سه شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 7 May 2024
 
۰

کنایه معنادار آقای خاص به لیونل مسی

يکشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۴۷
کد مطلب: 260557
سرمربی پرتغالی رئال مادرید با اشاره به حضور ستاره بارسا در زمین پس از مصدومیتش گفت: برخی بازیکنان وقتی مصدوم می‌شوند و می‌توانند ۲ روز بعد هم بازی کنند.
به گزارش جهان به نقل از فارس، ژوزه مورینیو در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی با اسپانیول در هفته شانزدهم رقابت‌های لالیگا در خصوص آمادگی کریم بنزما برای این دیدار اظهار داشت: فکر نمی‌‌کنم او برای این مسابقه آماده باشد. بازیکنی که در یک مسابقه مصدوم شود، نمی‌تواند 2 روز بعد برای بازی آماده باشد.
 
وی با اشاره به مصدومیت مسی برابر بنفیکا و سپس حضور وی در دیدار مقابل بتیس ادامه داد: البته برخی بازیکنان مصدوم می‌شوند و 2 روز بعد باز هم در ترکیب اصلی به میدان می‌روند. اگر به دلیل اینکه نمی‌توانید به بازی ادامه دهید، زمین مسابقه را ترک کنید، طبیعی نیست که دو روز بعد در مسابقه دیگری بازی کنید. در خط حمله مشکل داریم و امیدوارم که بنزما بتواند برای ما بازی کند.
 
مورینیو همچنین در خصوص نتیجه ضعیف تیمش در دیدار با سلتا در رقابت‌های کوپا دل ری تنها به گفتن این جمله بسنده کرد: با تمام بازیکنان صحبت کردم.
 
سرمربی پرتغالی ادامه داد: در موقعیتی نیستیم که دست به تغییرات عمده بزنیم. ایجاد تغییرات لزوما به معنی کسب نتایج بهتر نیست، اگر همیشه به همین صورت باشیم، دوبار به این موضوع فکر می‌کنم؛ اما تحول بسیار زیاد هم برای تیم خوب نیست. این که ثبات داشته باشیم بسیار مهم است.
 
مورینیو خاطرنشان کرد: باید ببینیم در خط حمله از چه بازیکنی استفاده خواهیم کرد. باید عملکرد بازیکنان را بررسی کنم؛ اما پس از مسابقه با سلتا به این نتیجه رسیدم که باید موراتا را روی نیمکت می‌گذاشتم. فقط احمق‌ها وقتی می‌فهمند اشتباه کرده‌‌اند دست به تعویض نمی‌زنند، بنابراین موراتا امشب بازی خواهد کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *