شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

اعلام تعطیلی دانشگاه‌های استان تهران

سه شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۰۹
کد مطلب: 258425
براساس اطلاعیه وزارت علوم تمام دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی دولتی و غیر دولتی در استان تهران در روزهای سه شنبه و چهار شنبه به جز شهرستان‌های فیروزکوه، دماوند و بخش‌های رودبار قصران و لواسان تعطیل است.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم، وزارت علوم اعلام کرد که با توجه به اعلام استانداری تهران در خصوص وضعیت آلودگی هوا ، به منظور حفظ سلامتی شهروندان و دانشگاهیان ، به اطلاع جامعه دانشگاهی استان تهران میرساند تمام دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی دولتی و غیر دولتی اعم از دانشگاه‌های پیام نور ، آزاد اسلامی، جامع علمی کاربردی، فنی حرفه ای، موسسات آموزش عالی غیر انتفاعی و مراکز پژوهشی و فناوری در روزهای سه شنبه و چهار شنبه 14 و 15 آذرماه در سطح استان تهران به استثنای شهرستان‌های فیروزکوه، دماوند و بخش‌های رودبار قصران و لواسان تعطیل است.
 
همچنین امتحاناتی که مقرر بوده در روزهای سه شنبه و چهارشنبه 14 و 15 آذر ماه در مراکز آموزش عالی فوق الذکر برگزار شود، باید با اطلاع رسانی قبلی به هفته آینده یا زمان دیگری که دانشگاه مشخص می‌کند، موکول شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *