پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 16 May 2024
 
۰

ربوده شدن پسر بچه ۱۲ ساله توسط کروکودیل

دوشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۰۱:۵۲
کد مطلب: 258142
نیروهای امداد استرالیا در جستجوی پسر بچه‌ای 12 ساله هستند که در آب‌های شمال این کشور توسط یک کروکودیل ربوده و به زیر آب کشیده شده است.
به گزارش جهان به نقل از جام‌جم آنلاین، "مایکل وایت" افسر پلیس سرزمین شمالی استرالیا گفت: یک پسر بچه 12 ساله که همراه یک گروه در آب‌های سواحل شمالی شنا می‌کرد ناگهان توسط  یک کروکودیل مورد حمله قرار گرفت و به زیر آب کشیده شد.
 
وی افزود: در این حادثه که در سواحل پورت برادشاو رخ داد، افراد بزرگسالی که همراه پسر بچه بودند تلاش کردند با پرتاب نیزه‌های خود به سوی کروکودیل جان کودک را نجات دهند اما کروکودیل  پسر بچه را به سوی آب‌های عمیق‌تر کشاند.
 
این افسر پلیس خاطر نشان کرد: مأموران در جستجوی کروکودیل و بقایای احتمالی قربانی هستند.
 
وی تصریح کرد: این حادثه جدید ثابت می‌کند افرادی که در جریان‌ها و آبراهه‌های آب شور مناطق ساحلی شنا می‌کنند با چه خطر هراس‌آوری مواجه هستند.
 
حدود دو هفته پیش در سواحل سرزمین شمالی استرالیا یک دختر بچه توسط یک کروکودیل شکار شد و بقایای جسد کودک پس از قتل خزنده در شکمش کشف شد.
 
کروکودیل‌های آب شور که طولشان تا هفت متر و وزنشان به بیش از یک تن می‌رسد در آب‌های شمال استرالیا زندگی می‌کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *