يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 19 May 2024
 
۰

تحویل تندر90 به جای پژو 206

يکشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۱۷
کد مطلب: 258101
معاون تولید تندر90 ایران خودرو با اشاره به عرضه محصول جدید تندر اتوماتیک تا آخر آذر ماه جاری، گفت: در صورت رضایت مشتریان خودروی تندر90 به جای پژو 206 به آنان تحویل داده می شود.
به گزارش جهان به نقل از ایرنا، محمدرضا معتمد با اشاره به رشد 34 درصدی تولید خودروی تندر90 در سال جاری نسبت به سال گذشته، از تحویل محصول جدید تندر اتوماتیک تا آخر آذرماه به بازار خبر داد.
 
وی با بیان اینکه برخی مشکلات باعث شده که نتوانیم به برنامه رشد تولید پیش بینی شده برای سال جاری دست یابیم و نسبت به این برنامه کاهش تولید داریم، گفت: اما کماکان این خودرو جزو خودروهایی است که رشد تولید داشته و توانسته ایم بر مشکل تامین قطعه در این بخش غلبه کنیم.
 
وی در خصوص عدم فروش تندر90 اظهار داشت: ثبت نام تندر مطابق ظرفیت تولید انجام می شود و برای تحویل در ماه های بهمن و اسفند سال جاری ثبت نام صورت گرفته است.
 
معاون تولید تندر90 ایران خودرو یادآور شد: در مورد مدل E1 فروش فوری و مدل E2 فروش مدت دار انجام شده که البته ظرفیت فروش نقدی خیلی زود پر شد.
 
معتمد متذکر شد: در حال حاضر بخشی از تعهدات انجام شده در مورد خودروی پژو 206 با خودروی تندر 90 در حال جبران است.
 
وی گفت: با مشتریان تماس می گیریم و در صورت علاقمندی آنان، تندر 90 به جای 206 تحویل مشتریان می شود و اگر علاقمند نباشند جریمه هایی که ایران خودرو باید بابت تاخیر یا بازگشت پول بپردازد، پرداخته می شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *