جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۲
۱

فروش ویژه پژو 206 و رانا از سه‌شنبه

سه شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۰۸:۳۳
کد مطلب: 271549
جواد نجم الدین افزود: فروش رانا و پژو206 V8 به صورت قطعی و پیش فروش عادی در کلیه نمایندگی های مجاز ایران خودرو در سراسر کشور انجام می شود.
به گزارش جهان به نقل از ایسنا، مدیر عامل ایران خودرو گفت: به منظور کنترل بازار و جلوگیری از واسطه گری و پاسخ‌گویی به نیاز مشتریان، فروش ویژه پژو 206 صندوق دار V8 و رانا از سه‌شنبه 24 بهمن در نمایندگی های مجاز ایران خودرو آغاز می شود.
 
جواد نجم الدین افزود: فروش رانا و پژو206 V8 به صورت قطعی و پیش فروش عادی در کلیه نمایندگی های مجاز ایران خودرو در سراسر کشور انجام می شود.
 
وی خاطرنشان کرد: گروه صنعتی ایران خودرو با افزایش تیراژ تولید درصدد کاهش اختلاف قیمت کارخانه با بازار خودرو است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مسما
واقعا واسه مملکت متاسفم که دست آدماییه که فقط به فکر خودشونن نه هم وطناشون
مردم جیک نمی زنند مسیولین هم هی گرون می کنند تورم رو بالا می برند مگه نگفته بودند رانا16 میلیون مگه خودرو سازان بعد از گرون شدن متعهد نشدند تا آخر سال گرون نکنند بعد خود دولت رسما میگه گرون کنید
واسه رایی که4سال پیش دادم نمی تونم متاسف باشم چون اون زمان هم این عقیده رو داشتم بین بد و بدتر باید بد رو انتخاب می کردم ایشالا رییس جمهور آینده به آقا و مردم و وطنش وفادار ترباشه