سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ - 21 May 2024
 
۰

هشدار به اصول‌گرایان درباره انتخابات شوراها

سه شنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۵۰
کد مطلب: 253322
قائم مقام دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی با بیان این‌که تمرکز اصولگرایان بر روی انتخابات ریاست‌جمهوری است، گفت: معتقدم نوعی غفلت تاریخی از انتخابات شوراها در حال رخ دادن است.
به گزارش جهان، پرویز سروری در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان این‌که انتخابات پیش‌رو یک انتخابات دو وجهی است، اظهار کرد: در واقع دو انتخابات ریاست‌جمهوری و شوراها را در پیش‌رو داریم و با توجه به این‌که انتخابات ریاست‌جمهوری یکی از حساس‌ترین انتخابات است، تمرکز اصولگرایان بر روی انتخابات ریاست‌جمهوری است.
 
وی با اشاره به این‌که نوعی غفلت تاریخی از انتخابات شوراها در حال رخ دادن است، ابراز داشت: جریان انحرافی و فتنه با توجه به تحلیلی که در رابطه با عدم وجود شورای نگهبان در انتخابات شورای شهر دارند، حضورشان در این برهه از انتخابات راحت‌تر دیده می‌شود، لذا برای حضور پررنگ خود برنامه‌ریزی مدونی کرده‌اند.
 
قائم مقام دبیرکل جبهه رهپویان انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: از این نظر این جمعیت دو خط تلاش مستقل برای انتخابات ریاست‌جمهوری و شوراها را برنامه‌ریزی کرده است.
 
وی افزود: در این دوره از انتخابات ریاست‌جمهوری معتقدیم که رییس‌جمهور باید برنامه‌محور باشد، لذا در این دوره با سایر گروه‌ها مبتنی بر برنامه ائتلاف می‌کنیم تا در برنامه به اشتراک نظر برسیم.
 
سروری تصریح کرد: همچنین کسی که کاندیدای ریاست‌جمهوری می‌شود، باید تیم اثرگذار و اجرایی خود را برای کشور مشخص کند و نیز نقطه جاذبی برای تمرکز تمام نیروهای انقلابی و ولایت‌مدار باشد و بتواند همگرایی بزرگی بین نیروهای اصولگرا و ولایتمدار ایجاد کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *