جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

نرخ های پیشنهادی اجاره بها در تهران

جمعه ۱۲ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۰۸:۵۹
کد مطلب: 252653
ته ای که این روزها در فایل های فروش یا در بنگاه های املاک به چشم می خورد این مساله است که در حال حاضر موجران دست یاری به سوی مستاجران دراز کرده اند
به گزارش جهان به نقل از باشگاه خبرنگاران، نکته ای که این روزها در فایل های فروش یا در بنگاه های املاک به چشم می خورد این مساله است که در حال حاضر موجران دست یاری به سوی مستاجران دراز کرده اند، البته با این تفاسیر نباید اینطور تصور کرد که بالاخره مالکان تصمیم گرفتند تا شرایط مالی متقاضیان را درک کنند بلکه به دلیل حجم اندک مستاجر در بازار فعلی و از سوی دیگر، افزایش تعداد واحدهای اجارهای در بازار تقاضا باعث شده تا مالکان شرایط پرداخت اجاره بها و همچنین تعهدات مستاجران را سادهتر تعیین کنند تا مبادا رقبا، متقاضیان را منصرف کنند.

برای مثال در خیابان ازگل یک واحد 177 متری، 2 خوابه و بدون مالک به بازار عرضه شده و مالک اظهار کرده که حاضر است واحدش را به خانواده پر جمعیت هم اجاره بدهد!

از طرف دیگر، این روزها بسیاری از مالکان که قصد دارند واحدشان را با شرایط رهن کامل به بازار معرفی کنند، تاکید می کنند که شرایط پرداخت اجاره بها قابل تبدیل است.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *