شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
 
۰

بهانه جویی مضحک جدید انگلیس

دوشنبه ۸ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۰۲:۱۵
کد مطلب: 252020
انگلیس در بهانه جویی آشکار برای شانه خالی کردن از تعهدات بین المللی اش در قبال مبارزه با مواد مخدر در ادعایی مضحک کمکهای مالی انگلیس را دلیل اعدام قاچاقچیان مواد مخدر در ایران خواند.
به گزارش جهان به نقل از مهر، روزنامه آمریکایی " واشنگتن پست " با پرداختن به اظهارات سردار وحیدی وزیر دفاع ایران مبنی بر اینکه فناوری به کار گرفته شده در هواپیمای بدون سرنشین ساخت ایران که در هفته های گذشته با هدایت حزب الله لبنان به عمق استراتژیک رژیم صهیونیستی نفوذ کرده بود آخرین فناوری ایران نیست، نوشت : این اظهارات بسیار شبیه اظهارات قبلی مقامات ایرانی است که گفته بودند فناوری این هواپیماها پیشرفته تر شده و همچنین مسافت پرواز آنها هم بیشتر شده است به طوری که قادرند به خاک اسرائیل(مناطق اشغالی 1948) برسند.
 
روزنامه انگلیسی " گاردین " با بهانه قرار دادن اعدام قاچاقچیان سوداگران مرگ در ایران در مقاله ای شروع به بهانه جویی برای مقدمه چینی برای قطع کمکها به ایران در امر مبارزه با مواد مخدر پرداخته  و با طرح ادعای مضحک نوشته است : کمک انگلیس به ایران برای مبارزه با قاچاق مواد مخدر سبب افزایش اعدام قاچاقچیان مواد مخدر در ایران شده است. 
 
خبرگزاری انگلیسی " رویترز" از بازرسی هواپیمای ایرانی راهی دمشق توسط عراق خبر داد و نوشت : مقامات عراقی هواپیمای ایرانی را مورد بازرسی قرار دادند، اما در آن به غیر از کمکهای بشردوستانه چیز دیگری یافت نشد.
 
در ادامه سیاستهای تنش آفرین آمریکایی ها در قبال ایران و منطقه و در حالی که ایران فقط به تهدیدات آمریکا پاسخ داده است  " ساندی تایمز" چاپ انگلیس به نقل از فرمانده ناو آمریکایی" یو اس اس جان استنیس " در خلیج فارس نوشت : در صورت بستن تنگه هرمز ناو " یو اس اس جان استنیس " آماده جنگ با ایران است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *