پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

رسانه‌های انگلیس: «۳۹ ایرانی» در کانال مانش دستگیر شدند

دوشنبه ۲۷ آبان ۱۳۹۸ ساعت ۱۵:۵۳
کد مطلب: 707763
طبق گزارش رسانه‌های انگلیس، ۳۹ ایرانی که با چهار قایق کوچک تلاش کردند با عبور از کانال مانش وارد انگلیس شوند، بازداشت شدند.
۳۹ ایرانی در کانال مانش دستگیر شدند
به گزارش جهان نيوز، رسانه‌های انگلیس خبر دادند که اداره مرزبانی این کشور در کانال مانش سرنشینان چهار قایق را که همه می‌گویند ایرانی هستند، دستگیر کردند.

به نوشته روزنامه «گاردین» و شبکه جهانی «بی‌بی‌سی»، با شناسایی و توقیف چهار قایق کوچک که تلاش می‌کردند از کانال مانش عبور کرده و خود را به انگلیس برسانند، در مجموع ۳۹ سرنشین بازداشت شدند.

کانال مانش یا کانال انگلیس قسمتی از اقیانوس اطلس است و این اقیانوس را به دریای شمال پیوند می‌دهد. این کانال در شمال فرانسه و جنوب انگلیس قرار دارد.
 
کانال مانش
 
طبق گزارش رسانه‌های انگلیس، ساعت چهار و نیم صبح روز یکشنبه (دیروز) اداره مرزبانی این کشور در نزدیکی «دوور» از حضور یک قایق کوچک با نُه سرنشین در کانال مانش خبر دار شدند و این قایق را توقیف کردند.

بنا بر این گزارش‌ها، دومین قایق با پنج سرنشین در ساعت شش صبح پیدا شد. بین ساعت هفت تا هفت‌ونیم صبح هم دو قایق دیگر با یازده و چهارده سرنشین وارد این منطقه شدند.

یک سخنگوی وزارت کشور انگلیس اعلام کرد که همه ۳۹ سرنشین این قایق‌ها، خودشان را اتباع ایران معرفی کرده‌اند.

طبق اعلام این وزارتخانه، همه این افراد بازداشت شده و به شهر بندری «دوور» منتقل شدند تا قبل از دیدار مقام‌های مهاجرتی با آنان، مورد تست پزشکی قرار گیرند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *