جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

ادعای توافق غافلگیرکننده ایران و آمریکا

يکشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۱۲
کد مطلب: 250849
مشاور پیشین بیل کلینتون با ادعای در جریان بودن مذاکرات بین ایران و آمریکا گفت: دو کشور تا پیش از برگزاری انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بر سر مسئله هسته‌ای ایران به توافقی غافلگیرکننده دست خواهند یافت.
به گزارش جهان به نقل از  فارس، واشنگتن تایمز، طی گزارشی نوشت یک تحلیلگر سیاسی پیش‌بینی کرده است که کاخ سفید تا پیش از انتخابات 6 نوامبر خبر غافلگیرکننده توافق با ایران بر سر برنامه هسته‌ای این کشور را اعلام کند.
 
بر اساس این گزارش، دیک موریس با اشاره به گزارش منتشره در یک سایت محافظه‌کاران آمریکا به نام «ورلد نت دیلی» مدعی شد: توافق میان کاخ سفید و ایران برای کاهش تحریم‌ها در عوض دریافت امتیازهایی در مورد برنامه هسته‌ای این کشور در حال حصول است.
 
به نوشته این گزارش، اعلام چنین توافقی پیش از انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، نشان‌دهنده یک پیروزی بزرگ در سیاست خارجی برای اوباماست که تحت فشار شدید رژیم صهیونیستی برای اعلام موضعی سخت‌تر علیه برنامه‌های هسته‌ای ایران قرار دارد.
 
این تحلیلگر سیاسی گفت ممکن است ایرانی‌ها باراک اوباما را برای 4 سال دیگر در مسند ریاست جمهوری آمریکا بر میت رامنی ترجیح دهند.
 
موریس در ادامه اظهارات ادعایی خود گفت: ایرانی‌ها سابقه واقعی مداخله در انتخابات آمریکا را دارند. در سال 1980، آنها گروگان‌ها را تا پس از انتخابات آزاد نکردند چرا که می خواستند کارتر در انتخابات شکست بخورد.
 
دیک موریس مفسر سیاسی و نویسنده، و مشاور تبلیغاتی بیل کلینتون در دهه 1990 بوده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *