جمعه ۴ خرداد ۱۴۰۳ - 24 May 2024
 
۰
۴

انجام عمل غیراخلاقی در ملأ عام در آمريکا

شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۰۸:۲۸
کد مطلب: 250566
یک زن و مرد آمریکایی در شهر اورلاندو در ایالت فلوریدای این کشور در یک اقدام جنون آمیز به انجام رابطه جنسی در رستوران غذاخوری در برابر دیدگان مشتریان پرداختند که این این امر باعث شگفتی و اعتراض شدید حاضران شدند.
به گزارش جهان به نقل از انتخاب، یک زن و مرد آمریکایی در شهر اورلاندو در ایالت فلوریدای این کشور در یک اقدام جنون‌آمیز به انجام رابطه جنسی در رستوران غذاخوری در برابر دیدگان مشتریان پرداختند که این این امر باعث شگفتی و اعتراض شدید حاضران شد.
 
مدیر رستوران با مشاهده این حادثه، فوري پلیس را خبر داد که این اقدام باعث توقف زن و مرد آمریکایی شد.
 
گزارشگر تلویزیون "Local TV" می‌گوید چیزی که بیش از همه باعث ناراحتی حاضران و کارکنان شد، این بود که چند کودک حاضر در رستوران، اقدام جرمی کالو (مرد 32 ساله) و دوست دخترش را مشاهده کردند.
 
"مروفی" مدیر رستوران می‌گوید تاکنون هرگز در رستوران وی چنین اقدامی صورت نگرفته است و از اینکه چنین موردی اتفاق افتاده احساس شرمندگی می‌کند.
 
نکته اسفبار آنکه پلیس پس از حضور در رستوران، اين مرد را تنها به دلیل نپرداختن 101 دلار پول غذا به صاحب رستوران، بازداشت کردند.
 
این گزارش می‌افزاید چون هیچ يک از حاضران در رستوران حاضر به رفتن به مقر پلیس و سپردن شکایت رسمی علیه کالو و دوست دخترش نشده‌اند بنابر این دو تنها به اتهام نپرداختن پول غذا بازداشت شده‌اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
فحشا رو نقل نکنید
البته تو متروی... هم میشه شاهد چنین رفتارهایی البته به صورت خفیف تر بود!
مطمئن باش این قسمت رو خودتون اضافه کردید که " که این این امر باعث شگفتی و اعتراض شدید حاضران شدند"
با نظر بیننده سایت که گفتند فحشا را نقل نکنید موافقم