يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 5 May 2024
 
۰

اعتراف به برقراری رابطه باپسر کم‌توان+عکس

جمعه ۳۰ تير ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۴۶
کد مطلب: 234814
پرستار متاهل 52 ساله با پسر16 ساله که عقب مانده ذهنی بود، رابطه جنسی برقرار کرد.
به گزارش جهان به نقل از جام، پرستاری که دوران 52 سالگی خود را سپری می کند به رابطه جنسی با پسر 16 ساله ای که دارای بیماری ذهنی است ،اعتراف کرد.
 
وی اعتراف کرد که با بیمار دریک اتاق کاملا مخفی و امن در بخش مراقبتهای عصبی بیمارستانی در غرب میدلتون رابطه جنسیی برقرار می کرده است و هر دو از این رابطه رضایت کامل داشتند. "مک لوود" متاهل از 22 سالگی دارای مجوز رسمی پرستاری بوده و تا 5 سال گذشته در این بخش کار می کرد.
 
 
 
به گزارش روزنامه دیلی میل چاپ انگلیس،"مک لوود" در اظهارات خود در دادگاه گفت"هر داستانی دو رو دارد و در این قضیه فقط من مقصر نیستم".بخش مراقبتهای عصبی تنها بخش در بیرمنگام است که در آن بیماران ذهنی و افرادیکه از ناراحتیهای عصبی رنج می برند در آن بستری می شوند.مسئولین این بخش از ارائه هر گونه اظهار نظری در این رابطه خودداری کردند.
 
دادگاه "ولورهامتون"، "جانت مک لود" متاهل و ساکن "اردینگتون" بیرمنگام را به خاطر عدم مراقبت از بیمار 16 ساله و داشتن 5 بار رابطه نامشروع جنسی با وی ،متهم شناخت.دادگاه "جانت مک لوود" را علاوه بر داشتن رابطه جنسی با فرد زیر سن قانونی ،او را به سوء استفاده جنسی از فردی که توان عقلی درستی ندارد نیز محکوم کرده است.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *