جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

نقطه مشترک شمال و جنوب پایتخت!

جمعه ۲۸ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۴۳
کد مطلب: 250435
انگار اتوبوس های فرسوده، بالای شهر و پایین شهر نمی شناسد چرا که دربند و ولنجک فرقی با زمان آباد و عبدل آباد ندارد.
به گزارش جهان به نقل از باشگاه خبرنگاران، اینجا پایتخت ایران است، کلان شهری عظیم با تکنولوژی های مدرن، اینجا پر است از خودروهای شخصی و وسایل حمل و نقل عمومی.
 
زورمان به خودرو سواران شخصی که نرسید، تصمیم گرفتیم حمل و نقل عمومی را گسترش دهیم تا بلکه خودروهای شخصی تعدادشان اندکی کمتر شود.
 
حرکت اتوبوس ها وارد مرحله تازه ای شد به نام اتوبوس های تندرو، اتوبوس هایی جدید و تازه نفس فقط اتوبوس های سامانه تندرو هستند که نوسازی شده اند و انگار اتوبوس های فرسوده و از عمر گذشته بالای شهر و پایین شهر نمی شناسد چرا که دربند و ولنجک فرقی با زمان آباد و عبدل آباد ندارد.
 
شهروند 25 ساله ساکن جنوب تهران از اتوبوس های جنوب پایتخت می گوید: بسیاری از شهرک ها اتوبوس نداشتند اما چند سالی است که پای اتوبوس ها هم به شهرک های جنوب شهر باز شده و اکثر این اتوبوس ها بلیطی هستند.
 
وی افزود: خدمات آن طور که باید قابل قبول نیستند اما نسبت به چند سال گذشته عملکرد قابل قبولی داشته است.
 
شهروند 26 ساله ساکن شمالی ترین منطقه تهران نیز در خصوص خدمات رسانی اتوبوس های شرکت واحد در این محدوده گفت: با توجه به اینکه بیشتر مسیر مناطق شمالی پایتخت به بی آر تی ختم می شود اتوبوس های جدید بسیاری فعالیت می کند.
 
دیگر شهروند ساکن محدوده ولنجک نیز در خصوص اتوبوس های خط پارک وی – ولنجک یادآور شد: اتوبوس هایی که در این خط فعالیت می کنند اکثرا فرسوده هستند و هنوز پای اتوبوس های جدید مثل اسکانیا به این خط باز نشده است.
 
به هر حال بالاخره نقطه مشترکی میان شمال و جنوب تهران پیدا شد، آن هم فعالیت اتوبوس های فرسوده در مناطق شمالی و جنوبی پایتخت است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *