چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 15 May 2024
 
۰

گرانفروش مشهور؛ امشب در تلویزیون

يکشنبه ۹ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۰۲
کد مطلب: 247322
این هفته بينندگان به كمك برنامه تلویزیونی پايش خواهند آمد.
به گزارش جهان به نقل از الف، در پايش امشب، به مساله ارز پرداخته نخواهد شد. هادي شريفي مدير روابط عمومي برنامه پايش با اعلام خبر فوق افزود قرار بود در برنامه امشب پايش، نوسانات در بازارهاي طلا و ارز تحليل شود اما اين بخش از برنامه امشب به دلايلي پخش نخواهد شد.

وي افزود تيم توليد اين برنامه براي پيشگيري از افت كيفيت و محتواي برنامه امشب، با كمك از بينندگان پايش، بخش جديدي با عنوان «پايش مردمي» به اين برنامه اضافه خواهد كرد كه قاعدتان مورد توجه بينندگان قرار خواهد گرفت. در بخش «پايش مردمي» امشب، عكسهاي ارسالي مردم از جمله گرانفروشي يك توليدكننده مشهور لبنيات و نيز خودروي دولتي كه در تعطيلات اخير به همراه خانواده در جاده فشم حركت مي كرده است، نشان داده مي شود.

در بسته خبري تحليلي پايش ۹مهر، نوسانات در بازارهاي تخم مرغ، لبنيات و خودرو با مشاركت تلفني خبرگان اين سه حوزه و نيز رئيس سازمان حمايت بررسي مي شود حسن قاليباف اصل نيز، رشد بي سابقه بورس را براي بينندگان پايش تحليل خواهند كرد.

كارآفرين مهمان در پايش امشب، دكتر هادي زاده معلم، كارآفرين نمونه در صنعت مرغداري است كه مراحل و رموز موفقيت خود را تشريح خواهد كرد .
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *