سه شنبه ۸ خرداد ۱۴۰۳ - 28 May 2024
 
۰

تلاش بی‌نتیجه برای آشتی‌کنان در پرسپولیس

يکشنبه ۹ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۳:۳۷
کد مطلب: 247302
تلاش امروز بازیکنان و برخی اعضای تیم فوتبال پرسپولیس برای آشتی‌ ژوزه و کریمی بی‌نتیجه ماند.
به گزارش  جهان به نقل از فارس، تمرین پرسپولیس از ساعت 9:30 صبح امروز در ورزشگاه درفشی‌فر دنبال شد.

* تمرینات ویژه ژوزه با مدافعان برای مهار مهاجمان سایپا در تمرین امروز برگزار شد.

*حدود 20 هوادار در تمرین امروز حضور داشتند.

*علی کریمی همانند روز گذشته در ورزشگاه درفشی فر حضور داشت و به صورت اختصاصی به تمرین پرداخت. وی پس از گذشت 45 دقیقه از تمرین پرسپولیس و پس از اینکه به صورت اختصاصی به تمرین پرداخت ورزشگاه درفشی‌فر را ترک کرد. برخی بازیکنان و اطرافیان تیم سعی داشتند با نزدیک کردن ژوزه و کریمی، مراسم آشتی‌کنان برگزار کنند اما باز هم به در بسته خوردند.

*علی کریمی در هنگام خروج از ورزشگاه با هواداران عکس یادگاری انداخت و از آنها خواست مقابل در ورزشگاه درفشی‌فر تجمع نکنند و باعث از بین رفتن تمرکز سایر بازیکنان شوند.

*حمید علی‌عسگر و غلامرضا رضایی با اعلام کادر پزشکی بازی روز سه شنبه مقابل سایپا را از دست دادند. تکلیف فشنگچی در اختیار کادر فنی است.

*رقابت کادر پزشکی پرسپولیس و عادل فردوسی‌پور برای گرفتن جواب آزمایش‌ها نیز در نوع خود جالب است. کادر پزشکی پرسپولیس سعی دارد زودتر از برنامه نود جواب آزمایش‌ها را بگیرد.

* 10 دقیقه پس از اینکه کریمی ورزشگاه درفشی فر را ترک کرد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در تمرین حضور یافت و با بازیکنان و کادر فنی جلسه‌ای برگزار کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *