جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

وزیر: احمدی نژاد مایه افتخار ایرانیان است

شنبه ۸ مهر ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۰۱
کد مطلب: 247048
وزیر دولت دهم گفت: آمریکا اگر می خواست می توانست جلوی اهانت به سخنگوی وزارت خارجه را بگیرد اما آنها خودشان این برنامه ریزی را انجام دادند.
به گزارش جهان، مجید نامجو در گفتگو با مهر با اشاره به سخنرانی رئیس جمهور در شصت و هفتمین مجمع عمومی سازمان ملل گفت: رئیس جمهور در این نشست تجربه هشت ساله خود را به خوبی به کار گرفت و یک سخنرانی بسیار پخته، جامع و اثرگذار انجام داد.

وزیر نیرو با بیان اینکه همه ایرانیان باید به داشتن چنین رئیس جمهوری افتخار کنند، گفت: آقای احمدی نژاد توانست در نیویورک مواضع اصولی جمهوری اسلامی را به بهترین شکل تبیین کند.

نامجو با بیان اینکه روندی که رئیس جمهور در هشت سال گذشته آغاز کرده رهبران دنیا را به چنین گفتمانی نزدیک کرده است، گفت: امروز مطالبه اصلی دنیا تغییر ساختارهای بین المللی و ساختارهای حاکم بر این نظام هاست که متاسفانه مبتنی بر حقوق برابر کشورها و ملت ها نیست و همه به این موضوع اذعان دارند.

این عضو کابینه دولت دهم خاطر نشان کرد: در آینده به خوبی چشم انداز تحولات هشت ساله سخنرانی های رئیس جمهور را مشاهده خواهیم کرد.

نامجو همچنین در خصوص اهانت به رامین مهمانپرست سخنگوی وزارت امور خارجه در نیویورک گفت: آمریکاییها همواره از این فرصت ها برای دشمنان انقلاب اسلامی ایران پیش می آورند .

وی با بیان اینکه همه دنیا می دانند ایرانیان در میهمانی از هیئت های حاضر در ایران چه حفظ و حراستی می کنند، گفت: آمریکا اگر می خواست می توانست جلوی اهانت به سخنگوی وزارت خارجه را بگیرد، اما آنها خودشان این برنامه ریزی را انجام دادند که این هم نشان دهنده عمق ناراحتی آمریکا از جمهوری اسلامی ایران بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *