شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 11 May 2024
 
۲
۶
زریبافان:

برای کاندیداتوری با احمدی‌نژاد هماهنگ نکردم

شنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۳:۳۴
کد مطلب: 710205
معاون رئیس جمهوری در دولت دهم پس از ثبت نام در انتخابات مجلس در پاسخ به این سؤال که آیا با احمدی نژاد جلساتی داشته و اصولا وی را ملاقات می‌کند یا خیر، خاطر نشان کرد: خیر، جلساتی با ایشان ندارم.
برای کاندیداتوری با احمدی‌نژاد هماهنگ نکردم
به گزارش جهان نيوز، مسعود زریبافان معاون رئیس جمهوری در دولت دهم و رئیس پیشین بنیاد شهید و امور ایثارگران، پس از حضور در محل ثبت نام از داوطلبان یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران و ثبت نام در این دوره از انتخابات در جمع خبرنگاران، گفت : مسئولان باید به جای حرف زدن کار کنند. 

وی در پاسخ به این پرسش که آیا هماهنگی گسترده‌ای انجام شده تا نزدیکان آقای احمدی نژاد در انتخابات مجلس ثبت نام کنند، اظهار داشت : بنده برای ثبت نام در انتخابات با کسی نه مشورت و نه هماهنگ کرده‌ام.

رئیس پیشین بنیاد شهید  با بیان اینکه هر مجلسی محاسن و معایب خود را دارد، در ارزیابی از عملکرد مجلس دهم، تصریح کرد : توقع مردم و نظام از مجلس دهم بیشتر از آن چیزی بود که در این مجلس مشاهده می‌کنید. 

زریبافان همچنین در پاسخ به این پرسش که مهمترین اولویت مجلس یازدهم چیست؟ گفت : مجلس یازدهم باید مجلسی کارآمدتر و مردمی‌تر باشد.

رئیس پیشین بنیاد شهید در پایان در پاسخ به این سؤال که آیا با احمدی نژاد جلساتی دارد و اصولا وی را ملاقات می‌کند یا خیر، خاطر نشان کرد: خیر؛ جلساتی با ایشان ندارم.

منبع:تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
ظلم شما به جانبازان را فراموش نکرده ایم.
فرزند شهید
Iran, Islamic Republic of
اهانت شما به بنده و پدرم در روز قدس سال 1388 رو فراموش نمیکنم جناب!
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
اگه 1% کارایی احمدی نژاد رو داشتی بهت رای میدادم.
Iran, Islamic Republic of
بدون احمدی نژاد صفر هم نیستید.
هموطن
Iran, Islamic Republic of
...