شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

علی مطهری: دولت برای انتخابات برنامه دارد

دوشنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۰۳
کد مطلب: 243933
فرزند شهید مطهری بر این باور است که ريیس‌جمهور از مشایی دستور می‌گیرد و نمی‌تواند از فرامین او تمرد کند.
به گزارش جهان، علی مطهری در گفت‌وگو با خبرآنلاین گفت: 90 درصد اصولگراها در سال 88 ادامه دولت احمدی‌نژاد را به صلاح نمی‌دانستند، اما آن چیزی را که صلاح می‌دانستند انجام ندادند.
 
او که تفکرات مشایی را خطرناک می‌داند باز هم از رابطه مرید و مرادی ريیس‌جمهور با وی، ابراز نگرانی کرد و گفت: در انتخاب ريیس‌جمهور آینده باید معلوم باشد که در پس پرده مرید کسی نيست که مثلا دائم از او استخاره بخواهند و کشور را براساس آن اداره کنند.
 
وی افزود: من انحراف را در افکار آقای مشائی می‌دانم و خطر را ناشی از ارادت و التزام احمدی‌نژاد به عنوان ريیس‌جمهور به افکار مشائی می‌دانم. البته افرادی مثل آقای جوانفکر و آقای شریف‌زاده هم تحت تاثیر این دو نفر از این افکار دفاع می‌کنند.
 
علی مطهری تصریح کرد: در مصاحبه تلویزیونی اخیر ريیس‌جمهور هم برخی از این افکار بر زبان آقای ريیس‌جمهور جاری شد؛ اما جمله آخر ایشان که «چه کسی گفته سال آخر دولت است؟» نشان می‌دهد که برای انتخابات آینده برنامه دارند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *