جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
 
۰

پدرتروریست سوری:پسرم راعاق کردم+فیلم

دوشنبه ۲۰ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۵۴
کد مطلب: 243880
"عباس عمر المصری" پدر تروریست"عمر المصری" است که پسرش به نیروهای القاعده پیوسته و معتقد است که باید برخی افراد را کُشت و وقتی پدر خطاب به وی می‌گوید عاقت می‌کنم، پسرش در جواب می‌گوید حقی بر گردن من نداری.
به گزارش جهان به نقل از فارس، مدتی بعد از آغاز بحران در کشور سوریه برخی کشورهای مرتجع عرب و ترکیه با پشتیبانی آمریکا، نیروهای القاعده و سلفی‌های تندرو را پس از آموزش‌های لازم در پادگان‌های مخصوص در کشور ترکیه و اردن، به سوریه اعزام کردند و جنگی تمام عیار به راه انداختند.
 
در این میان بسیاری از سلفی‌های تندرو در سوریه نیز جذب القاعده شده و در قتل عام مردم و شهروندان سوریه دخیل شدند و تاکنون بسیاری از خانواده‌های سوری قربانی جنایت‌های این گروهک تندرو شده‌اند. عمر المصری یکی از این جنایتکاران است.
 
خبرنگار فارس در سوریه با همکاری‌های برخی نهادها در این کشور به برخی از این افراد دسترسی پیدا کرده و آنها نیز فایل صوتی گفت‌وگو با خانواده‌های تروریست‌ها و خود تروریست‌ها را در اختیار خبرنگار فارس قرار داده‌اند که قصد داریم آنها را به‌صورت کامل منتشر کنیم.
 
****آنچه در ذیل می‌آید متن کامل گفت‌وگو با «عباس عمر المصری» پدر تروریست «عمر المصری» است****
 
من عباس عمر المصری پدر عمر المصری هستم. ماجرا از این قرار است که رفتیم لبنان تا به پسرم سر بزنیم، در لبنان بهش سر زدم، در زندانی به اسم زندان رومیه بود. به خانه برگشتیم و دیدیم که این پسر خیلی عوض شده خیلی خیلی خدا به ما رحم کند.
 
دختر عمویش می خواست به او سلام دهد، گفت نه دستت را بکش. عجیبه ما اینطوری نیستیم، اینجوری یاد نگرفتیم.
 
فلانی باید کشته بشه، فلانی نمی دانم چی فلانی فلانی، بهش گفتم پسرم اینها چه فکرهایی است، یه روز باهاش جر و بحثم شد، عصبانی شد، بهش گفتم عاقت می‌کنم. به من گفت حقی بر گردن من نداری که عاقم کنی، فهمیدم که عمر کارهایی انجام داده و من عاقش کردم.
 
خدا نبخشدش
 
پدر در ادامه آهی می‌کشد و می‌گوید: خدا نبخشدش، بعضی وقت‌ها برایش دلیل می آوردم مثلا یک حدیث هست درباره خراب کردن خانه خدا، پیامبر اکرم (ص) فرمودند که خراب کردن خانه خدا راحت‌تر از کشتن یا ریختن خون یک مسلمان است، به من می گفت این حدیث جعلی است.
 
به او گفتم چطور یعنی جعلی است، یعنی تنها حدیثی که او می‌خواهد صحیح است اما اگر من یک میلیون حدیث برایش بیارم همه جعلی است...


دیدن فیلم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *