سه شنبه ۱ خرداد ۱۴۰۳ - 21 May 2024
 
۰

الگویي مناسب برای نسل جوان

چهارشنبه ۱۵ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۲۲
کد مطلب: 243002
عضو شورای عالي انقلاب فرهنگی گفت: استاد علامه شهیدی الگویي مناسب برای نسل جوان است.
به گزارش جهان، حجت‌الاسلام والمسلمين احمد احمدی در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: کسی که از دنیا رفته، با عمل خود محشور بوده و اگر کسی کاری انجام داده که باعث می‌شود دیگران جمع شده و کار نیک او را تذکر دهند و برای دیگران الگو شود، آن متوفی از آن بهره‌مند می‌شود.

او با اشاره به برگزاری همایش علامه شهیدی اظهار کرد: با برگزاری این همایش برای علامه شهیدی، افراد از او درس گرفته و او برای آن‌ها الگو می‌شود و همین که درس می‌گیرند، مرحوم علام شهیدی از اثرش بهره‌مند می‌شود.

عضو شورای انقلاب فرهنگی با بیان این‌که افراد بازمانده از علامه شهیدی درس گرفته و الگویي مناسب برای جوانان و نوجوانان می‌شوند، اظهار کرد: چنین مراسمی هم برای شخصی که درگذشته و متوفی بوده، سودمند است و هم برای افرادی که او را الگو قرار می‌دهند.

حجت‌الاسلام والمسلمين دکتر احمدی ادامه داد: استاد علامه شهیدی صدها شاگرد را تربیت کرده که در کشورهای افغانستان، مصر، پاکستان، هند و تاجیکستان استاد هستند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *