جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

انتظار داشتم مرا به مراسم تجليل دعوت کنند

يکشنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۱ ساعت ۰۵:۵۳
کد مطلب: 242388
كاپيتان تيم ملي كشتي آزاد كه به دليل آسيب‌ديدگي مدال المپيك را از دست داد از بي‌توجهي‌ها نسبت به خود دلگير است و مي‌گويد: انتظار داشتم در مراسم تجليل از مدال‌آوران المپيك، حداقل مرا دعوت مي‌كردند.
به گزارش جهان به نقل از جمهوری اسلامی، رضا يزداني اظهار كرد: در المپيك 90 درصد راه را رفته بودم اما متاسفانه بدشانسي با من همراه شد و اين آسيب ديدگي پيش آمد. انتظار داشتم حداقل مرا به مراسم تجليل از قهرمانان و مدال آوران المپيك دعوت مي‌كردند.

وي ادامه داد:بايد بر روي پايم عمل جراحي انجام شود، اما آنچه اكنون بيشتر از آن ناراحت هستم دعوت نشدنم به مراسم تقدير از قهرمانان است، از اين موضوع ناراحتم كه كسي پيگير كار من نيست و از من پشتيباني نمي‌كند.

آزادكار وزن 96 كيلوگرم تيم ملي درباره زمان عمل جراحي پاي خود بيان كرد: طبق نظر پزشك تا زماني كه از التهاب پايم كم نشده بايد تحت يخ‌درماني قرار گيرم تا شرايط براي انجام عمل جراحي‌ مهيا شود اما احتمال مي‌دهم دو هفته آينده زانويم را به تيغ جراحي بسپارم و پس از آن نيز تا هفت ماه از ميادين كشتي دور خواهم بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *