جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

یادش بخیر... نود سیاسی که یادتان هست؟!

پنجشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۱۷
کد مطلب: 239813
جا دارد از تهیه کنندگان این کلیپ بپرسیم آیا موفقیت های ورزشکاران ایرانی در مسابقات گوانگجو و لندن هم تقصیر احمدی نژاد است؟
یادش بخیر... نود سیاسی که یادتان هست؟!
به گزارش جهان، شبکه ایران نوشت:
کاروان ورزشی با کسب 4 مدال طلا، 5 نقره و 3 برنز (در مجموع 12 مدال) به کار خودش در المپیک لندن خاتمه داد! ملی پوشان ایرانی به اندازه 3 المپیک قبلی مدال کسب کردند. (سیدنی 4 مدال+آتن 6مدال+ پکن 2 مدال)

هر چند کسب رتبه بی سابقه ی 4 چهارمی در بازی های آسیایی گوانگجو -با کسب 20 مدال طلا- ما را به شدت به این المپیک امیدوار کرده بود، ولی فکر نمی کنم حتی خوشبین ترین فرد ایرانی این نتیجه (با توجه به المپیک های قبلی) را پیش بینی می کرد! تازه بگذریم از ناداوری ها و بدشانسی های بعضی از ورزشکاران شایسته ایران.

منتظر بودیم نتایج کشورمان در این مسابقات نهایی شود تا با نوشتن این مطلب ضمن قدردانی از تمامی ورزشکاران و مربیان و دیگر مسئولان مربوط، شما رو به یاد خباثت اصلاح طلبان بیاندازیم!

نود سیاسی که یادتان هست؟

در یکی از این کلیپ ها به نتایج المپیک پکن پرداخته می شد و به دروغ این نتیجه را ضعیف ترین نتیجه ایران در تاریخ المپیک می خواند! هم چنین مقصر اصلی هم مثل همیشه احمدی نژاد است!

جا دارد از تهیه کنندگان این کلیپ بپرسیم آیا موفقیت های ورزشکاران ایرانی در مسابقات گوانگجو و لندن هم تقصیر احمدی نژاد است؟

بخشی از بیانیه احزاب اصلاح طلب پس از المپیک پکن را مرور کنیم:

نتایج ضعیف کاروان ورزشی ایران در المپیک پکن،آیینه تمام نمای مدیریت دولت کنونی در عرصه ورزش است (منظورشان مدیریت دو ساله احمدی نژاد است!) و خوشبختانه عرصه المپیک، آوردگاه نتایج عینی است. از این رو نمی توان با دستکاری در آمار، شکست ها را به نام دستاورد در پیشگاه مردم عنوان کرد...

آقای احمدی‌نژاد باید بداند طی 12سال گذشته پکن نخستین میدانی بود که حاصل مدیریت دولت ایشان در ورزش نمایان گشت و ضعیف‌ترین نتیجه در طی سه دوره گذشته المپیک برای کاروان ورزش ایران رقم خورد. آیا آقای رئیس‌جمهور می‌داند که در المپیک 2000سیدنی و 2004آتن در دوران دولت اصلاحات ورزشکاران ما در دو المپیک به 5مدال طلا، دو نقره و دو برنز دست یافتند ؟کاروان ورزش دولت اصلاح‌طلب خاتمی کارنامه موفقی در سیدنی 2000داشت که به سه طلا و یک برنز دست پیدا کردند و در آتن 2004به دو مدال طلا، دو نقره و دو برنز دست یافتند...

 البته این رفتار اصلاح طلبان تبدیل به یک رفتار همیشگی شده، هر زمان که موفقیتی کسب شود، در صورت دیدن آن موفقیت، آن را به پای غیرت و قدرت مردم می گذارند و هر گاه مشکلی پیش آید، مقصر شخص احمدی نژاد و کابینه اوست. یادم نمی رود دور اول سفرهای استانی دکتر احمدی نژاد، پایان بخش مصوبات هر شهر تاسیس 2 مجموعه ورزشی بود! یادش بخیر، بهش می خندیدند...

نتایج ایران در المپیک لندن


نتایج ایران در گوانگجو

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *