جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

پیشنهاد پروین برای برگزاری جشن کشتی

سه شنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۶:۰۱
کد مطلب: 238330
رئیس کمیته فنی باشگاه پرسپولیس گفت: به پاس گرامیداشت زحمات بنا باید برای این مربی جشن بزرگی برگزار کنند.
به گزارش جهان، علی پروین در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به روز 17 مرداد اظهار داشت: این روز را به خبرنگاران تبریک می‌گویم و مثل همیشه معتقدم اگر خبرنگار نباشد بخشی از ورزش ما تعطیل است. امیدوارم تمام اصحاب رسانه که در ایران جنب و جوش آنها شاید چند برابر کشورهای دیگر باشد در نوشتن قلم‌های خود امانت‌دار و با دقت باشند و مثل همیشه به ورزش کشور کمک کنند.
 
وی درباره موفقیت کشتی‌گیران کشورمان و نقش محمد بنا گفت: دست ورزشکاران المپیکی ما درد نکند. هر شب مردم به عشق این ورزشکاران پای تلویزیون می‌نشینند. باید دست و پای این جوانان را طلا گرفت. به عنوان یکی از پیشکسوتان فوتبال ایران به این جوانان بی‌ادعا افتخار می‌کنم.
 
پروین ادامه داد: موفقیت کشتی را باید به خاطر تلاش‌های بنا که به صورت شبانه‌روزی بود بدانیم. محمد بنا با این کشتی‌گیرها زندگی و همه چیز خود را وقف کشتی فرنگی کرده است. باید به پاس گرامیداشت از این مربی بزرگ  جشن بزرگی برای او برگزار کنیم و تا زمانی که به هفت مدال المپیک دست پیدا نکردیم از او چشم بر نداریم و اجازه ندهیم کنار برود. امثال بنا در این ورزش پیدا نمی‌شوند و باید قدر آنها را دانست.
 
پروین خاطرنشان کرد: با توجه به وضعیت کاروان المپیکی به نظر من اگر دو مدال طلای دیگر بیاوریم شاهکار است. در حال حاضر جایگاه بیست و چهارم برای ما بد نیست اما می‌توانیم جایگاه خود را به زیر بیست برسانیم.
 
وی در پایان درباره عملکرد محمد پروین در دو بازی گذشته گفت: محمد پس از رفع مصدومیتیش جان تازه‌ای گرفته و این برای من خیلی مهم است. انشالله بتواند امسال به گهر کمک کند و سال آینده نیز بهتر از امسال باشد. بعد از بازی با پرسپولیس از او تعریف نکردم که بعداً نگویند چون پسرش است پرسپولیس را فراموش کرده اما خوشحالم که کارشناسان بازی او را ستودند. اگر محمد یک کم بجنبد می‌تواند بدشانسی‌های خود را جبران کند.
 
وی در پایان باز هم از صحبت در خصوص پرسپولیس خودداری کرد و گفت: از صمیم قلب امیدوارم این تیم موفق باشد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *