جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۲
۲

پسر علی پروین نانوا شد!

دوشنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۷:۰۰
کد مطلب: 374640
پیشکسوت پرسپولیس گفت: محمد به دلیل بی‌مهری‌هایی که در فوتبال دید تصمیم گرفت خداحافظی کند و باید بگویم که محمد اصلا فوتبالیست نبوده تا آقایان خیالشان راحت شود.
به گزارش جهان به نقل از باشگاه خبرنگاران، علی پروین در مورد پسرش محمد پروین گفت: محمد تا زمانی که این بی‌مهری‌ها در فوتبال وجود داشته باشد به فوتبال باز نمی‌گردد.

پروین در ادامه در مورد پسرش اظهار کرد: محمد به دلیل محبت‌هایی که ندید ۶ ماه پیش تصمیم گرفت از این فوتبال خداحافظی کند و به کلاس تولید نان کارخانه‌ای رفت و در حال حاضر هم ساعت ۶:۳۰ صبح از خواب بیدار می‌شود و بدون استرس و ناراحتی به کارخانه نانی که خریده می‌رود.

وی در ادامه تصریح کرد: زمانی که در این فوتبال بازی می‌کرد تمام دردسرش برای من بود و محمد در زیر سایه من از بین رفت و شاید بهتر است بگویم محمد اصلا فوتبالیست نبود تا خیال آقایان راحت شود. با این کار، محمد زندگی راحتی برای خود در پیش گرفته و دیگر غصه نمی‌خورد و درگیری ندارد و من هم هر روز صبح با دلشوره بیدار نمی‌شوم.

پروین در پایان اظهار داشت: من اگر علی پروین شدم کسی بالای سرم نبود و از پایه شروع کردم و بالا آمدم تا شدم علی پروین اما محمد زیر سایه من از بین رفت و فوتبال زده شد. یک بازیکن با سن ۲۶-۲۵ سال به دلیل کم لطفی و بی‌مهری تصمیم به جدایی از فوتبال گرفته و امیدوار است اگر فصل آینده این بی‌مهری‌ها تمام شود دوباره زمین سبز بازگردد.

لازم به ذکر است علی پروین از صحبت درباره باشگاه پرسپولیس خودداری کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مگه نانوایی عیبه؟
درود بر شرفت محمد پروین
Iran, Islamic Republic of
جهان خجالت داره مگه نانوایی یه عیبه که این طوری نوشتی بعد هم ایشون کارخانه دار شده نه نانوا