پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 16 May 2024
 
۰
۹

آیا مجیدی،همچنان محبوب هواداران است؟

چهارشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۰۰:۰۴
کد مطلب: 235738
بهانه نيامدن فرهادمجيدي به استقلال بسيار بچگانه و کودکانه است. او در مصاحبه‌اي كه ناشي از عجز و ناتواني در مبارزه با مشكلات است به ماجراي كاپيتاني در استقلال اشاره كرده است و علت قرارداد نبستن با استقلال را انتخاب جواد نكونام به‌عنوان كاپيتان استقلال دانسته است.
به گزارش جهان به نقل از رجانیوز، اين مصاحبه بدون تفكر، ريزه‌كاري و دورانديشي انجام شده است. چرا فرهاد مجيدي به خاطر يك تكه پارچه فرصت بازي و جبران مافات در استقلال را ازدست داد؟ آيا بازوبند كاپيتاني استقلال آنقدر ارزش داشت كه فرهاد به خاطرش از عقد قرارداد با تيمي كه عامل اصلي رشد و شكوفايي‌اش به حساب مي‌آيد، خودداري كند؟

فرهاد مجيدي بار ديگر دچار اشتباهي فاحش شد. شايد اگر او اين بار نيز سكوت اختيار مي‌كرد و چيزي نمي‌گفت بسيار آينده‌نگرانه و هوشمندانه‌تر از اين بود كه به خاطر تكه پارچه‌اي بي‌ارزش خود را بيش از قبل كوچك كند. هنوز از ياد نمي‌رود كه فرهاد مجيدي چگونه و با چه ترتيبي از استقلال جدا شد و پشت مظلومي را خالي كرد.

شايد به همين خاطر باشد كه امير قلعه‌نويي نيز مهدي مهدوي‌كيا را مقابل فرهاد قرار مي‌دهد و از بازيكن محبوب سرخ‌ها به‌عنوان مردي عاشق پرسپوليس ياد مي‌كند كه حتي حاضر است به خاطر تيم محبوبش روي نيمكت بنشيند؛ امير درست مي‌گويد. اگر فرهاد مجيدي عاشق استقلال بود هرگز به خاطر بحث كوچك و بي‌ارزش بازوبند كاپيتاني بار ديگر از بازي كردن براي استقلال طفره نمي‌رفت.
بدون شك او با اين اظهارات خام دوباره بازنده جنگ‌هاي زرگري لقب گرفته است. ‌اي كاش فرهاد اساسا درباره اينكه چرا به استقلال نيامده است حرفي نمي‌زد تا مشخص نشود كه او براي اينكه قلعه‌نويي نمي‌خواهد بازوبند كاپيتاني را به وي بدهد از عقد قرارداد با استقلال خودداري كرده است.
 
به راستي آيا فرهاد مجيدي استقلالي است؟ اين تيم و هوادارانش را دوست دارد يا همچنان به دنبال تسويه حساب‌هاي شخصي مي‌گردد؟ آيا مي‌توان زماني را كه او از استقلال جدا شد به سادگي از ياد برد؟ آن روز كه فرهاد مجيدي در ميانه‌هاي راه ليگ يازدهم از استقلال جدا شد و مربيان و بازيكنان و هواداران اين تيم التماسش مي‌كردند از ياد رفتني نيست.
 
اساسا اين سوال وجود دارد كه چرا مجيدي كه دوستان امير قلعه‌نويي را در جدايي از استقلال بهانه كرده بود حالا مي‌خواست با او بارديگر همكاري كند؟! فرهاد آن طور كه در آخرين مصاحبه‌اش گفته در پي بازگشت بوده است. چگونه او مي‌خواست با گروهي همكاري كند كه چند ماه پيش به خاطر آنها از استقلال جدا شد و اين تيم را به وضعيت بدي دچار كرد؟ فرهاد مجيدي اشتباه خودش؛ يعني مذاكره با استقلال را با يك اشتباه بدتر؛ يعني مصاحبه‌اش تكميل كرد تا باور كنيم بازيكن 37 ساله فوتبال ايران با وجود قرار داشتن در سن پختگي هنوز نمي‌تواند خوب را از بد تشخيص داده و سره را از ناسره تميز دهد.
 
البته معتقديم شايد اگر مجيدي حاضر مي‌شد به خاطر استقلال از خير بازوبند كاپيتاني بگذرد و يك فصل بدون هيچ چشمداشتي از اين دست براي آبي‌ها بازي كند. شايد مي‌شد آن رفتار بچگانه‌اش در نيم فصل يازدهم ليگ برتر را از ياد برد اما فرهاد بازهم فرصت خوبي را براي جبران مافات از دست داد.
 
هرچند كه اين نظريه هم وجود دارد كه او اساسا به خاطر بهانه كردن دوستان قلعه‌نويي در جدايي از استقلال نبايد با باشگاه وارد مذاكره مي‌شد! به هرشكل امروز كمتر استقلالي است كه مجيدي را به واسطه اين رفتارها يك استقلالي واقعي بداند؛ اينطور نيست؟
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
باسلام
شما يك پرسپوليسي هستي اينطور نيست؟!
با اينكه يقينا شما يك پرسپوليسي هستي و از نيامدن مجيدي خوشحال شدي ولي اگه هنوز هم شك داريد كه مجيدي محبوب هواداران استقلال هست يا نه بهتر است يك نظر سنجي بگذاريد تا شكت برطرف شود اگه به سايت خبر آنلاين مراجعه كنيد مي بينيد كه طرفداران حدود 70% حق را به مجيدي داده اند كه با اين شرايط به استقلال نيايد.
متاسفم برای شما
رسالت خبرنگاری بیطرفیه
اما بدانید فرهاد همیشه محبوب بوده و هست
تا کور شود هر آنکه نتواند دید
Iran, Islamic Republic of
من يه استقلالي دوآتشه ام و 36سالمه.از زمانيكه فوتبال ما مثلا حرفه اي شد وهمه چي با پول قابل معامله شد ديگه تعصب واحساس معني نداره.مجيدي حتي لياقت بدست گرفتن پرچم استقلال رو نداره كسيكه سالهابخاطر درآمدش هركاري كرده اشتباه ميكنه برای هوادراران استقلال دلسوزی می كنه.
مجيدي بچگي کرد!!!
نکته مهم ديگر اينه که مجيدي از طرفي از طرف خانواده مرحوم حجازي و اعوان و انصار ايشان تحت فشار است.
او اگر مي خواست برگرده براي تخريب قلعه نويي بود تا در راستاي اهداف طرفداران مرحوم حجازي گامي برداشته باشه.
و اين جاي بسي تاسف است که همه مسائل به اسم تعصب و در واقع تسويه حساب هاي شخصي است.
فراموش نکنيم بحث شرط کاپيتاني اول از طرف فرهاد مطرح شد!!! بعد قلعه نويي رد کرد!!!
Iran, Islamic Republic of
فرهاد مجیدی هنوز هم در قلب ما استقلالی ها هست
چرا که او سالم زندگی می کند و سالم بازی می کند
به نظر من هم او نباید شأن خود را نادیده بگیرد
به عنوان کسی که برای استقلال و هوادارانش زحمت کشیده باید برای نظرش احترام گذاشت
مهدوی کیا هم مقطع زیادی خارج ازکشور و پرسپولیس بوده و سابقه کریمی برای حضور در پرسپولیس از او بیشتر می باشد
ولی فرهاد مجیدی فقط یک نیم فصل به هر دلیل نبوده
پس شما هم چه پرسپولیسی چه استقلالی برای انتخابش احترام قائل باشید
عزت نفس ایشان ستودنی هست
Iran, Islamic Republic of
واقعا برای کسانی که مجیدی را متهم به بی تعصبی می کنند متاسفم سال 87 که قلعه نویی مربی بود و به ندرت به مجیدی بازی می داد آیا مجیدی اعتراض کرد؟ و تیم رو به حاشیه برد؟ ولی قلعه نویی با اینکه در توانایی های مربیگری او شکی نیست هر وقت از استقلال برود برای تیم حاشیه درست می کند چون دوست ندارد تیم بدون اون نتیجه بگیرد.
Iran, Islamic Republic of
من استقلالی هستم و با نظر اقای خبر نگار موافقم ..کسی که واسه هوادار بازی مکنه دنبال بهانه نمیگرده ...استقلالیها هم خودشونو به اون راه نزنن .رفتار مجیدی خیلی زشت بود...متاسفم واست اقای مجیدی
مجيدى با اخلاق ترين بازى كن ايران و كسيكه حقش در تيم ملى ضايع شد به استقلال هم كمك كرده واقعا در حد رهبرى بازيكنان داخل زمين يا كاپيتان تيم كه از بازيكنان بزرگ بر ميايد و بس
Russian Federation
فرهاد مجیدی و فیس و افاده هاش هیچ اهمیتی واسه ما پرسپولیسی ها نداره بیچاره هوادارای استقلال با این اسطوره هاشون