شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰
۱۱

ادعای نوری‌زاده: حلالیت‌طلبی احمدی‌نژاد از میرحسین و کروبی!

شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۲۳:۲۷
کد مطلب: 227635
«ای کاش زودتر این کار را انجام می داد! ای کاش زبان باز کند و فسادهای برخی دانه درشت ها را بازگو کند تا مردم ایران قضاوت تلخی در پایان ریاست جمهوری اش نکنند!»
به گزارش  جهان به نقل از جام نیوز، "علیرضا نوری زاده" ژورنالیست ضدانقلاب و از مجریان ثابت تلویزیون ماهواره ای "کانال یک" (ChannelOne) چهارشنبه 17خرداد (June.06) مدعی شد که رئیس جمهور ایران، آقای احمدی نژاد، نماینده ای را برای «طلب حلالیت» نزد سران فتنه فرستاده است!

نوری زاده گفت: «به نظر می رسد احمدی نژاد دنبال این نیست که دچار قضاوت تلخ مردم ایران شود. احمدی نژاد نماینده ای را نزد میرحسین موسوی و کروبی فرستاده تا از آن ها حلالیت طلب کند. اما ای کاش زودتر این کار را انجام می داد! ای کاش زبان باز کند و فسادهای برخی دانه درشت ها را بازگو کند تا مردم ایران قضاوت تلخی در پایان ریاست جمهوری اش نکنند!»

وی افزود: «احمدی نژاد با سخنانی که در مجلس گفت، به دنبال جایگاه جدیدی برای خود است و می توان امید داشت که بتواند در مقابل ولایت فقیه قد علم کند و بایستد[!] او باید بداند خاندان پهلوی با آن همه خدمت هایی که در حق ملت ایران کردند[!] به قهر مردم گرفتار شدند. پس اگر می خواهد به قهر این ملت ایران دچار نشود باید بعضی چیزها را بازگو و فسادهای اقتصادی را افشا کند.»

ناگفته نماند که نوری زاده به داستان سرایی و قصه پردازی در مورد پدیده های سیاسی و تاریخی شهره است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
البته اراجیف این آقا قابل کامنت گذاشتن نیست ولی یک نکته را باید عرض کنیم که هر چه بد بختی داریم از خاندان منحوث و کثیف پهلوی است ضمنا اگر این خبر واقعیت دارد باید فاتحه خواند و اگر مشکوک است نباید منتشر میکردید
دور از ذهن هم نیست
حضور ایشان بعد از چند سال و به یکباره در مجمع تشخیص مصلحت ....
تغییر مسیر از مواضع قبلی است.
United States
بابا اینقدر این خودفروخته را بزرگ نکنید اگر تحلیلهای او درست بود الان وضع جور دیگری بود از گاف ها و اراجیف این اقا می توان کتابها نوشت و مصداق یک خودفروخته و خائن به تمام معنا است من اگر مخالف حکومت باشم لااقل علیه منافع ملی و جغرافیایی کشورم موضع همسو با دشمنان ایران نمیگرفتم. مرگ بر خائنین به وطن
Germany
احمدی نژاد سیاستمداری می کنه و الا بعید می دونم با مخالفین جدیش کنار بیاد.
Iran, Islamic Republic of
نوری زاده دروغگوست، بر دوروغ گو لعنت.
مگر ما دانه درشت اقتصادي فاسد داريم؟ چه اشكالي داره فاسد فاسد است و فساد فساد . بگذاريد احمدي ن‍ژاد افشاگريش را بكند . حدود 800 ميليارد دلار صادرات نفت احمدي ن‍ژاد كجا هزينه شده ؟
Satellite Provider
نوری زاده ، یک دروغگوست شما چرا جدی گرفتید؟!
Iran, Islamic Republic of
حیف از سایت جهان نیوز که اراجیف چنین ابلهی را منعکس می کند

این وصله ها به احمدی نژاد نمی چسبد
جالبه...
احمدی نژاد ولایی هست و خواهد بود و چشم حسودان کور کور کور ...
Iran, Islamic Republic of
لطفا این جیره خور انگلیس رو اینقدر بزرگ نکنید
این جیره خور اینگلیسیها مثل اینکه حالیش نیست ملت ایران چقدر از انگلیس بدشون میاد و بالتبع از او
در قران است كه اخبار آدم هاي فاسد را تحقيق نماييد و فورا نپذيريد.