پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 9 May 2024
 
۳
۱۰

صلوات برای سران فتنه در دیدار هاشمی/ خاتمی رد می‌شود

دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۳۴
کد مطلب: 270114
حجت الاسلام ذوالنوری گفت: هاشمی، جبهه اصلاحات و جریان انحرافی ساز‌هایی می‌زنند که ما این سازها را در راستای فرمایشات رهبری نمی‌بینیم.
صلوات برای سران فتنه در دیدار هاشمی/ خاتمی رد می‌شود
به گزارش جهان به نقل از فارس، حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری در نخستین نشست از سلسله نشست‌های بصیرت که در مسجد اهل بیت(ع) قم برگزار شد به سئوالات مردم درباره مسائل مختلف کشور پاسخ داد.

وی در پاسخ به سئوالی در خصوص عملکرد آقای هاشمی گفت: نمی‌توانم کار ایشان را در راستای رهبری مقام معظم رهبری در استفاده بهینه از انتخابات به نفع نظام تفسیر و ارزیابی کنم.

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه هاشمی را از نخستین افراد مطرح کننده «انتخابات آزاد» دانست و
در ادامه نشست در حالی که ذوالنور در رابطه با مهدی هاشمی سخن می‌گفت درگیری لفظی بین دو نفر از حضار در رابطه با هاشمی به وجود آمد که ذالنور در این رابطه توهین را پسندیده ندانست و فحاشی را از نظر شرع محکوم دانست.
اظهار داشت: وقتی سران اپوزیسیون خارج کشور، ولی‌عهد، مریم قجر و بعضا سران استکبار جهانی مقوله انتخابات آزاد را مطرح می‌کنند کسانی که در داخل کشور و در سطح بالا قرار دارند بدانند آنچه که دشمن بر روی آن دست می‌گذارد به نفع ما نیست.

ذوالنوری تشکیک در انتخابات آزاد در کشور را زیر سئوال بردن نظام و همنوایی با دشمن دانست و ابراز داشت: متاسفانه آقای هاشمی بد حرکت کردند و قطعا به دنبال تاثیر گذاری در انتخابات هستند همانگونه که ملاقات‌های ایشان اخیرا چند برابر شده است. 

وی افزود: کسانی را سراغ داریم که به دنبال جذب طلبه‌ها هستند و طلاب را از حوزه برای دیدار با آقای هاشمی می‌برند و از آنها تعریف و تمجید می‌کنند.

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه با تاکید بر اینکه هاشمی قطعا در عرصه انتخابات آتی فعال خواهد بود، به دیدار‌های هاشمی اشاره کرد و با بیان اینکه امام زاده را باید از زوارش شناخت، گفت: گروه‌هایی با دست‌بند سبز به دیدار هاشمی می‌روند
هاشمی، جبهه اصلاحات و جریان انحرافی ساز‌هایی می‌زنند که ما این سازها را در راستای فرمایشات رهبری نمی‌بینیم.
که تا اسم کروبی و موسوی می‌آید صلوات می‌فرستند.

وی همچنین به فعالیت‌های جریان انحرافی نیز اشاره کرد و گفت: آنها نیز برای انتخابات برنامه دارند و با شگرد‌هایی که تهیه دیدند به دنبال بهره‌بردن از این انتخابات هستند.

ذوالنوری در عین حال تاکید کرد: هاشمی، جبهه اصلاحات و جریان انحرافی ساز‌هایی می‌زنند که ما این سازها را در راستای فرمایشات رهبری نمی‌بینیم.

وی در پاسخ به سوالی در خصوص پرونده مهدی هاشمی گفت: مردم از قوه قضاییه برخورد عادلانه با مهدی هاشمی را می‌خواهند که اگر مجرم است به میزان جرمش و به دور از نفوذ پدر در حکم مجازات شود.

در ادامه نشست در حالی که ذوالنور در رابطه با مهدی هاشمی سخن می‌گفت درگیری لفظی بین دو نفر از حضار در رابطه
مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه با تاکید بر اینکه هاشمی قطعا در عرصه انتخابات آتی فعال خواهد بود، به دیدار‌های هاشمی اشاره کرد و با بیان اینکه امام زاده را باید از زوارش شناخت، گفت: گروه‌هایی با دست‌بند سبز به دیدار هاشمی می‌روند که تا اسم کروبی و موسوی می‌آید صلوات می‌فرستند.
با هاشمی به وجود آمد که ذالنور در این رابطه توهین را پسندیده ندانست و فحاشی را از نظر شرع محکوم دانست. 

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه ما نقد و تحلیل منصفانه می‌کنیم گفت: حق توهین حتی به غیر مومن را نیز نداریم چه برسد به درون خانواده انقلاب و نظام.

وی در پاسخ به سئوالی درخصوص ورود خاتمی در انتخابات گفت: آقای خاتمی شش کمیته تشکیل داده است و سران این کمیته‌ها آدم‌های قدری هستند که روزانه فضای جامعه را رصد می‌کنند و میزان محبوبیت آقای خاتمی را به وی گزارش می‌کنند که آیا زمینه ورود دارد یا خیر که تا کنون به نتیجه مثبتی نرسیده‌اند.

ذوالنوری تصریح کرد: اعتقاد دارم پرونده آقای خاتمی پرونده‌ای نیست که بتواند از فیلتر شورای نگهبان رد شود.

وی افزود: در دوره فتنه 88، خاتمی دوش به دوش سران فتنه حرکت کرد و به علم اینکه می‌دانست راه آنها باطل است هیچ وقت اعلام برائت نکرد.

مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه خاتمی را جزو سران فتنه در دوران فتنه‌گری دانست و گفت: چگونه می‌توان سکان نظام را به دست چنین آدمی داد.

وی تاکید کرد: تلقی این نیست که آقای خاتمی تایید شود بنابراین احتمال ورودش کم است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


آقای هاشمی بنده به عنوان یک هموطن شما از شما خواهش میکنم سابقه خوب خودتان را آلوده به نزدیکی با مواضع فتنه گران نکنید این به نفع دنیا و آخرت شماست این دنیا فانی و زودگذر است و آنچه باقی است نیتها و اعمال خالصانه ما در راه خداست که موجب شرف و بزرگی ما در دنیا و آخرت میگردد.
سید مهدی
جناب آقای هاشمی من به عنوان یک هموطن وقتی که شنیدم ما توانسته ایم جنگنده قادر را بسازیم چشمانم از خوشحالی نمناک شد همان اندازه خوش حال می شوم که ببینم آقای هاشمی با فتنه گران مرزبندی خود را آشکار کرده ، می دانم که چنین درایتی دارید و نشانه آن جنجال نکردن شما به خاطر دستگیری دو فرزند خود و تمکین از رای قوه قضائیه بود . بنا براین دل خانواده های شهداء که خود نیز از آنها هستم را شاد کنید و مرزبندی خود را آشکار تر کنید ، لا اقل سخن دو پهلو و مبهم برزبان جاری نکنید ، خداوند هاشمی دهه شصت را برای ما احیاء کند .
محمد
Finland
به صلوات هم بخل می کنید؟؟؟!!!!
Iran, Islamic Republic of
بعضی صلواتها مثل امیرالمومنین گفتن! معاویه هست
با سلام
تو رو خدا این بازی مسخره جریان انحرافی رو تموم کنید و مردم رو سر کار نذارید. رفتار چند تا از نماینده ها رو دیدیم و فهمیدیم انحراف یعنی چه. چرا هی دوست دارید مسائل بیخود را مطرح کنید. شما که دم از اخلاق میزنید باید پیشقدم باشید در رعایت اخلاق
متاسفام که رییس جمهور را تکفیر میکنید و به هاشمی التماس میکنید. همین نشون میده که نفاق شما چقدر زیاده
با این اوضاع آقا شما چند تا آدم سالم معرفی کن
واقعاً صلوات فرستادن هم دارد! وقتی انسان نام شیاطین انس و جن را می شنود چه خوب است به پیامبر واهل بیتش متوسل شود که از شر این شیاطین در امان بماند
م
Iran, Islamic Republic of
باسلام اگریک فردعادی درایران چنین جنایتی رامی نمود قوه قضائیه باوی چه برخوردی راداشت چرا تاصدورحکم درزندان نگه داشته نشد پول ضمانت راچه کسی داده وازکجاآمده است؟
Iran, Islamic Republic of
با سلام و خسته نباشید:
به نظر بنده اگر خاتمی رئیس جمهور بود حرکت بسیار بد اخلاقی که در مجلس به وجود آمد نمی آمد همچنین تورم ، بیکاری ، رکود آقتصادی و ... چنین نمی شد عرض بنده این نیست که خاتمی اشتباه نمی کند نه اما خدایش اشتباهات او و رئیس جمهور فعلی قابل مقایسه است ؟ ایشان به توصیه های رهبری بهتر از آقای احمدی نژاد عمل می کرد البته در اطراف آقای خاتمی هم افراد تندرو بودند که با توصیه رهبری کنار گذاشت اگر هم عمل نکرده در این سطح نبوده به هر حال این نظر شخصی بنده بود شاید هم اشتباه باشد.