جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

عضوگيري شركت‌ هرمي در ساندويچ‌فروشي

جمعه ۸ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۴۴
کد مطلب: 219752
رييس پليس آگاهي استان آذربايجان‌شرقي از دستگيري دو سرشاخه‌ يكي از شركت‌هاي هرمي خبر داد كه اقدام به اغفال اهالي شهرستان اسكو براي عضويت در شركت هرمي مي‌كردند.
به گزارش ايسنا، سرهنگ مداحي درباره جزئيات دستگيري متهمان گفت: در پي وقوع چندين فقره شكايت مبني بر كلاهبرداري تحت عنوان شركت‌هاي هرمي، پرونده در اختيار اين پليس قرار گرفت.

وي افزود: با توجه به حساسيت و اهميت موضوع، اكيپي از كارآگاهان، مسئول رسيدگي به اين پرونده شدند و با استماع اظهارات شاكيان متوجه شدند يكي از كلاهبرداران كه مالك مغازه‌اي در شهرستان اسكو است كه بدين ترتيب كارآگاهان به صورت نامحسوس مغازه ساندويچ فروشي را تحت نظر گرفتند تا زماني كه اين فرد به همراه يكي ديگر از سرشاخه‌ها مشغول اغفال يكي از اهالي براي عضويت در شركت هرمي بودند، ماموران در اقدامي ضربتي متهمان را دستگير و به پليس آگاهي منتقل كردند.

مداحي تصريح كرد: متهمان در بازجويي‌ها اعتراف كردند از سرشاخه‌هاي شركت هرمي غير قانوني «پرول» بوده و تا به حال ده‌ها نفر را با وعده دريافت سودهاي كلان جذب شركت كرده‌اند و از هر كدام مبالغي بين دو ميليون تا 40 ميليون تومان كلاهبرداري كرده‌اند.

به گفته وي تاكنون شش مالباخته شناسايي شده و تحقيقات از متهمان براي شناسايي ديگر مالباختگان ادامه دارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *