چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰

دستگیری 5 سرشاخه اصلی شرکت هرمی

يکشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۵۹
کد مطلب: 237824
رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان از دستگیری 5 سرشاخه دیگر شرکت هرمی گاما و صدور قرار میلیاردی برای متهمان خبر داد.
به گزارش جهان، سرهنگ حسین حسین زاده در گفتگو با مهر اظهار داشت: ماه گذشته طی یک عملیات منظم و هماهنگ کاراگاهان پلیس آگاهی اصفهان و سربازان گمنام امام زمان(عج)، شبکه هرمی گاما را که در تهران و اصفهان فعالیت داشت منهدم شد. در این عملیات اغلب سرشاخه های این شبکه به همراه موسس و گردانندگان اصلی آن دستگیر و با قرار میلیاردی روانه زندان شدند.
 
وی افزود: چند روز بعد دومین مرحله عملیات اجرا و دراین مرحله 4 نفر از سرشاخه های این شرکت که فراری بودند شناسایی و دستگیر شدند.
 
رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان خاطرنشان کرد: برای احقاق حقوق مالباختگان مرحله سوم این عملیات دردستور کار کاراگاهان مبارزه با جعل و کلاه برداری پلیس اصفهان قرار گرفت.
 
دراین مرحله با انجام تحقیقات گسترده یکی دیگر از سرشاخه های این شبکه شناسایی شد.
 
این متهم پس از اطلاع از دستگیری گردانندگان شرکت، اقدام به بازسازی دوباره شرکت گاما کرده بود.
 
سرهنگ حسین زاده ادامه داد: متهم که با انهدام شرکت، آرزوهای خود رابر باد رفته می دید، اقدام به فریب دوهزار و 867 از هموطنان کرده بود. کاراگاهان با شناسایی مخفیگاه متهم عملیات دستگیر او را آغاز کردند.
 
وی افزود: سرشاخه شرکت هرمی که خود را در خطر دستگیر می دید، سعی در فرار از مخفیگاهش داشت که در عملیات ضربتی کاراگاهان پلیس دستگیر شد.
 
متهم پس از انتقال به اداره آگاهی لب به اعتراف گشود و به فعالیت در شرکت هرمی گاما و کلاهبرداری اعتراف کرد.
 
 هشدار پلیس
 
رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان به هموطنان هشدار داد، فعالیت در شرکت های هرمی غیر قانونی بوده و پلیس با آن به صورت قاطع برخورد خواهد کرد. در این شرکت ها فقط درصد کمی از سرشاخه ها سود می برند و زیر شاخه های آنها سرمایه های خود را از دست خواهند داد. پلیس از مردم می خواهد در صورت مشاهده فعالیت اعضای این شبکه ها موضوع را به ماموران اطلاع دهند. سرهنگ حسین زاده در پایان از مالباخته گان شرکت هرمی گاما خواست برای احقاق حقوق خود به پلیس آگاهی اصفهان مراجعه کرده و یا با شماره تلفن 03112184333 تماس بگیرند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *