جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
 
۰

به رقباي ما هديه دهيد تا قهرمان شوند

چهارشنبه ۶ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۵۳
کد مطلب: 219575
مسئولان تيم استقلال، معتقدند كه 3 بازي باقي مانده ليگ بسيار حساس و ويژه است و تيم ها بايد با شرايطي خاص اين سه بازي را به اتمام برسانند، اما مسئولان در خصوص برخي تصميم گيري هاي جانبدارانه رفتار مي كنند و اين مسئله باعث واكنش از سوي آبي ها شده است.
به گزارش باشگاه خبرنگاران مسئولان تيم استقلال در نامه اي رسمي و اعتراض آميز، از مسئولان در فدراسيون درخواست كردند كه شرايط تيم استقلال را همانند تراكتور و سپاهان مورد ارزيابي قرار دهند تا مشكلي براي تيمها ايجاد نشود و هر تيمي كه قهرمان شد، به حق خود برسد.

شايان ذكر است: بخشش بازيكن تراكتورسازي و همچنين تغيير محل بازي ها و برنامه ريزي ها به نفع تيم سپاهان عاملي است كه اعضاي تيم استقلال را ناچار به واكنش كرده است.

استقلالي ها در نامه به علي كفاشيان و مسئولان در سازمان ليگ اعلام كردند كه تلاش خود را بكار ببرند تا سه بازي آينده پاك برگزار شود و تبعيضي بين تيمهاي صدرنشين نباشد.

شايان ذكر است: استقلالي ها معقتدند كه مسئولان نبايد به رقبا هديه دهند تا جام را بدون تلاش و به حق دوست بگيرند.

بدليل ارائه برنامه هاي نادرست و بازي هايي كه آبي ها در آسيا و ليگ انجام مي دهند، شرايط طوري پيش مي رود كه هر اقدامي از سوي مسئولان به منزله جانبداري از تيمي خاص براي قهرماني محسوب مي شود، اما اعلام شده است كه تمام برنامه ها براي سه تيم بالاي جدولي برابر است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *