جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۲
هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال

تساوی تراکتورسازی و استقلال

يکشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۵۸
کد مطلب: 461051
دو تیم تراکتورسازی و استقلال امتیازها را تقسیم کرده و به تساوی رضایت دادند.
به گزارش جهان به نقل از فارس، دیدار تیم‌های تراکتورسازی و استقلال از ساعت ۱۵ امروز در ورزشگاه یادگار امام و در حضور حدود ۵ هزار نفر برگزار شد.

قضاوت این بازی برعهده محسن قهرمانی بود.

این مسابقه در حالی برگزار شد که برخلاف تصور تراکتورسازی بازی را در دست گرفت و در ۱۵ دقیقه ابتدایی چندین ضربه کرنر روی دروازه استقلال ارسال کرد و حتی در دقیقه ۲۰ ضربه محکم سروش رفیعی به شکلی خطرناک از کنار دروازه رحمتی به بیرون رفت. در ادامه استقلال چند حمله روی دروازه حریف انجام داد و ارسال خطرناک خسرو حیدری می‌توانست یک گل برای آبی‌پوشان باشد اما اخباری توپ را دفع کرد.

در ادامه بازی سرعت بیشتری پیدا کرد و تراکتوری‌ها هم چند حمله روی دروزاه استقلال انجام دادند اما در دقیقه ۳۵ خطرناکترین حمله استقلال رخ داد. پاس خوب حیدری برهانی را در موقعیت گل قرار داد و ضربه مهاجم استقلال را اخباری به زیبایی برگشت داد تا بازی تا این دقیقه بدون گل ادامه پیدا کند.

اوج حملات استقلال در جایی اتفاق افتاد که محسن کریمی با اخباری تک به تک شد اما توپ را به آسمان زد تا این نیمه با نتیجه بدون گل به پایان برسد.

با شروع نیمه دوم بازی باز هم با سرعت خوبی برگزار شد و هم استقلال و هم تراکتورسازی حملات خوبی را روی دروازه ها خلق کردند که در دقیقه ۶۵ ضربه سر مهرداد بایرامی توسط رحمتی دفع شد تا دروازه استقلال نجات پیدا کند.

در دقیقه ۷۸ حرکت خوب بازیکنان تراکتورسازی با پاس به بیرون بایرامی توسط سزار به بیرون رفت.



استقلال با این نتیجه ۲۹ امتیازی شد و در صدر جدول باقی ماند و تراکتورسازی با یک امتیاز امروز موقتا جای پرسپولیس را با تفاضل گل بهتر گرفت و به رده دهم جدول صعود کرد.

ترکیب تراکتورسازی:

محمدرضا اخباری، خالد شفیعی، کارلوس کاردوسو(۶۹ میرهانی هاشمی)، سعید آقایی، محمد ایرانپوریان، سینا عشوری، بختیار رحمانی (۶۰ مهرداد بایرامی)، سروش رفیعی، سامان نریمان جهان، شاهین ثاقبی(فردین عابدینی۶۱) و آگوستو سزار

ترکیب استقلال:

سید مهدی رحمتی، حنیف عمران‌زاده، هرایر مگویان، میلاد فخرالدینی، یعقوب کریمی، روزبه چشمی، امید ابراهیمی، جابر انصاری، خسرو حیدری، محسن کریمی(۶۰ سجاد شهباززاده) و آرش برهانی(۶۳ علیرضا رمضانی) بازیکنانی هستند که در این دیدار به میدان می روند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *