چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 15 May 2024
 
۰

پیش بینی اوضاع جوی اقتصاد جهان

جمعه ۱ ارديبهشت ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۴۲
کد مطلب: 218642
"کریستین لاگارد " رئیس صندوق بین المللی پول اذعان کرد : ابرهای سیاهی که در افق اقتصاد جهانی مشاهد می شود بهبود اندک اقتصاد جهانی را تهدید می کند.
به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از خبرگزاري فرانسه ؛ "کریستین لاگارد  در کنفرانسی خبری گفت : با نگاه به اوضاع اقتصادی دنیا کاملا روشن می شود که این اوضاع متنوع است. اگر بخواهم اوضاع اقتصاد دنیا را با اوضاع جوی و هواشناسی مقایسه کنم باید بگویم که بهبود اندک اقتصادی در دنیا مشاهده می شود که با سرعت باد بهاری درحال حرکت است اما در عین حال ابرهای تیره ای هم در افق مشاهده می شوند.

بر اساس این گزارش ، کریستین لاگارد افزود: باید گفت اندکی بهبود مشاهده می شود اما اوضاع ناپایدار است و هنوز خطرات زیادی وجود دارد . اگر ما پیامی برای اروپا و منطقه ی پولی یورو به طور خاص داشته باشیم این پیام همانا ادامه تلاش برای رسیدن به یک اروپای بهتر خواهد بود. منظور من ادامه دادن اجرای اصلاحاتی است که به صورت ملی و منطقه ای در حوزه ی یورو صورت گرفته است.

 

اروپا باید به تلفیق بیشتر منطقه ادامه دهد . اروپا تنها منطقه ای نیست که در آن نیاز به اقدام وجود دارد اگر مثلا به بازارهای نوظهور نگاه کنیم خواهیم دید این بازارها هم باید موضوعاتی را حل کنند و آنها باید دربرابر وضع بازار بی ثبات اقداماتی بکنند . برخی از بازارهای نوظهور دنیا باید بعضی موضوعات را حل کنند . این اقتصادها باید در یک وضع بازار بی ثبات تلاش کنند . این اقتصاد ها نه تنها باید به فکر رشد داخلی اقتصاد خود از طریق سرمایه گذاری باشند بلکه باید به مصرف هم فکر کنند یعنی این کشورها باید اصلاحات زیادی انجام دهند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *