شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

آخرین وضعیت پرونده قاتل ۵ سرباز در کرمان

چهارشنبه ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۵۳
کد مطلب: 870179
رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح کرمان گفت: پرونده سربازی که با تیراندازی به‌سمت هم‌خدمتی‌های خود ۵ تن را به قتل رسانده بود در دادسرای نظام تشکیل شده است.
آخرین وضعیت پرونده قاتل ۵ سرباز در کرمان
به گزارش جهان نيوز به نقل از باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام علی توکلی رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح کرمان با اشاره به آخرین وضعیت پرونده سربازی که در یکی از موقعیت‌های نظامی ارتش در کرمان اقدام به تیراندازی به‌سمت هم‌خدمتی‌های خود کرده و ۵ تن از سربازان را به قتل رسانده بود، گفت: پرونده این سرباز در دادسرای نظام تشکیل شده و در مرحله تحقیقاتی قرار دارد.

وی با بیان اینکه خانواده همه مقتولان این حادثه باید مراجعه کرده، شکایت خود را مطرح کنند و گواهی انحصار وراثت بیاورند، افزود: هنوز برخی از این خانواده‌ها مراجعه نکرده و مدارک لازم را ارائه نکرده‌اند.

رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح استان کرمان با اشاره به اینکه یکی از مقتولان این حادثه ایرانشهری است و پدر مقتول نمی‌تواند و امکان مراجعه به دادسرای نظامی در کرمان را ندارد، افزود: پدر این مقتول باید نیابت داده و شکایت وی گرفته شده و ارائه شود.
وی با بیان اینکه پرونده این سرباز  هم اکنون در دادسرای نظامی مطرح است، ادامه داد: پرونده تشکیل شده و در مرحله تحقیقاتی قرار دارد.

عصر روز یکشنبه اول بهمن یکی از سربازان که در یکی از موقعیت‌های نظامی ارتش که مشغول پاسداری از یگان بود، وارد آسایشگاه سربازان می‌شود و با انگیزه‌ای نامعلوم اقدام به تیراندازی به‌سمت هم‌خدمتی‌های خود می‌کند.

متأسفانه در این تیراندازی ۵ نفر از هم‌خدمتی‌های این سرباز به نام‌های سرباز وظیفه ابوالفضل زارع از شهربابک، سرباز وظیفه مهدی جعفری از زرند، سرباز وظیفه بن بامین بامری از ایرانشهر، سرباز وظیفه محمدصالح مؤمنی از شهربابک و سرباز وظیفه رضا طالبی از رفسنجان جان خود را از دست می‌دهند.
https://jahannews.com/vdcjayeohuqeavz.fsfu.html
jahannews.com/vdcjayeohuqeavz.fsfu.html
برچسب ها: قاتل کرمان سرباز
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *