شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

آخرین آمار مجروحان انفجار تروریستی کرمان

پنجشنبه ۲۱ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۴۹
کد مطلب: 865935
رئیس اورژانس کرمان، گفت: مجموع تعداد مصدومان بستری انفجار تروریستی کرمان در بیمارستان به ۴۱ نفر رسیده که ۱۳ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه هستند.
آخرین آمار مجروحان انفجار تروریستی کرمان
به گزارش جهان نيوز، سید محمد صابری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمان، با اشاره به تعداد مصدومان باقی مانده و بستری در حال حاضر حادثه تروریستی کرمان در بخش‌های ویژه و عادی بیمارستان‌ها تا ساعت 6 صبح امروز بیست و یکم دی‌ماه، اظهار داشت: مجموع تعداد مصدومان بستری این حادثه در بیمارستان‌های شهر کرمان به 41 نفر رسیده و دو کودک زیر 15 سال نیز در بیمارستان لقمان حکیم و بقیه الله تهران بستری است.

وی بیان کرد: این مصدومان در 11 بیمارستان شهید باهنر، افضلی‌پور، شفا، پیامبر اعظم (ص)، سیدالشهدا (ع)، حضرت فاطمه (س)، امام حسین (ع) و راضیه فیروز کرمان و لقمان حکیم و بقیه‌الله تهران تحت درمان قرار دارند.

رئیس مرکز فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمان عنوان کرد: از میان 41 مصدوم فعلی این انفجار، 17 نفر زن، 14 نفر مرد و 10 کودک زیر 15 سال در بیمارستان‌های کرمان بستری هستند.

صابری با بیان اینکه از بین 43 مصدوم این حادثه که هنوز در بیمارستان‌ها بستری هستند 29 نفر در بخش مراقبت‌های ویژه و 14 نفر در سایر بخش‌ها بستری هستند و تحت درمان قرار دارند، گفت: 8 نفر از مصدومان به دستگاه متصل هستند و 5 نفر نیز در آی سی یو تحت نظر قرار دارند.

ساعت 14:50 دقیقه و ‌15:17 دقیقه بعد از ظهر 13 دی‌ماه همزمان با چهارمین سالروز شهادت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی دو انفجار تروریستی در محدوده گلزار شهدای کرمان اتفاق افتاد، دو حادثه تلخ و خونبار که منجر به شهادت و مصدوم شدن تعداد زیادی از زائران مزار حاج قاسم شد.
https://jahannews.com/vdcdsk0jkyt09n6.2a2y.html
jahannews.com/vdcdsk0jkyt09n6.2a2y.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *