سه شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 14 May 2024
 
۰
۶

فیلم/ لحظات خنده دار راه رفتن روی ماه

پنجشنبه ۲۳ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۰۳:۴۰
کد مطلب: 862367
جاذبه ماه کمتر از زمین است و به نظر می‌رسد که عادت کردن به کمبود جاذبه آسان نیست. علاوه بر این فضانوردان با لباس‌های حجیم و سنگین دست و پنجه نرم می‌کنند که کارشان را دشوارتر می‌کند. باز آلدرین فضانورد مشهور و دومین انسانی که پا روی ماه گذاشت از مانع دیگری برای راحت حرکت کردن روی ماه هم پرده برداشته است، خاک ماه که به گفته آلدرین به «پودر تالک خیس» می‌ماند. در این ویدیو که ناسا منتشر کرده، به خوبی تقلای فضانوردان برای راه رفتن روی ماه قابل مشاهده است.
https://jahannews.com/vdcjm8eoauqemtz.fsfu.html
jahannews.com/vdcjm8eoauqemtz.fsfu.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اگر این تصویر را باور کنیم!،پس آن سنگها چطور روی کره ی ماه ثابت مانده اند!؟.
Iran, Islamic Republic of
دروغ 13 که میگن اینه سلطان دروغ شیطان بزرگ امریکا
Iran, Islamic Republic of
یعنی سلطان دروغگویی فقط امریکا بقیه اداشو درمیارن
Romania
مثل اینکه بعضی‌ها هنوز نمی‌خوان باور کنن که فرود و راه رفتن انسان روی ماه، دروغ بزرگی بود که ناسا به کمک یکی از کارگردانان مشهور هالیوود ساخت و به خورد مردم دنیا داد. اینها همه دکور و صحنه‌سازی است.
Romania
استنلی کوبریک، کارگردان مشهور هالیوود که سالها پیش، فیلم شگفت‌انگیز اودیسه فضایی ۲۰۰۱ را ساخت چند روز پیش از مرگش اعتراف کرد که فیلم پرتاب آپولو ۱۱ و فرود انسان روی ماه را او به سفارش ناسا و با کمک ترفندها و حقه‌های سینمایی آن زمان ساخت. در گوگل جستجو کنید تا فیلمش را ببینید.
مملو
Romania
میگه چرا سنگ ها ثابت هستن مثل اینکه بگی چرا جانداران در زمین حرکت میکنن ولی سنگ و کوه ثابت هستن یک چیزی هست بنام جاذبه کشش که اجسام به طرف خود میکشد. حالا این جاذبه در یک جا زیاد هست. در یه جای دیگه کمتر هست