سه شنبه ۸ خرداد ۱۴۰۳ - 28 May 2024
 
۰

واکنش ژاوی به عصبانیت لواندوفسکی

سه شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۲:۵۸
کد مطلب: 880410
سرمربی بارسلونا از عملکرد شاگردانش در دیدار برابر رئال سوسیداد ابراز رضایت کرد و به عصبانیت لواندوفسکی بعد از تعویض واکنش نشان داد.
واکنش ژاوی به عصبانیت لواندوفسکی
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا، در آخرین بازی هفته سی و پنجم رقابت‌های لالیگا بارسلونا در نوکمپ از رئال سوسیداد پذیرایی کرد.

آبی اناری‌ها از توقف ژیرونا نهایت استفاده را بردند و موفق شدند که در دیدار برابر سوسیداد  با دو گل به پیروزی برسند تا به رده دوم جدول رده‌بندی برگردند.

به نوشته مارکا، ژاوی در نشست خبری بعد از بازی گفت: همیشه بازی کردن برابر رئال سوسیداد سخت است. آنها همواره بازی را برای ما سخت می‌کنند و این به خاطر جنگندگی بالا و نظم تیمی است که دارند. انتظار نداشتم که سوسیداد با 5 بازیکن دفاع کند. آنها بسیار خوب بودند. این پیروزی برای ما مهم بود چرا که باعث شد تا به رده دوم جدول رده بندی برگردیم.

او  ادامه داد: در کل باید بگویم که از عملکرد تیم راضی هستم و بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم.

ژاوی در این بازی تصمیم گرفت که لواندوفسکی را در دقیقه 76 تعویض کند که این تصمیم او باعث ناراحتی و عصبانیت ستاره لهستانی شد. سرمربی بارسلونا در واکنش به این موضوع گفت: به خاطر دلایل تاکتیکی لواندوفسکی را تعویض کردم. ما نیاز به فعالیت بیشتری در میدان داشتیم. به نظرم لواندوفسکی بازی خوبی را به نمایش گذاشت و تاثیر گذار ظاهر شد. می‌توانم عصبانیت او را درک کنم چرا که خود من هم از تعویض شدن ناراحت می‌شدم اما من یک مربی هستم و باید به مصلحت تیم فکر کنم.

برای آبی اناری ها لامین یامال و رافینیا از روی نقطه پنالتی گلزنی کردند.

بارسا با پیروزی در این بازی ۷۶ امتیازی شد و با یک امتیاز بیشتر نسبت به ژیرونا به رده دوم برگشت.

رئال مادرید با ۹۰ امتیاز قهرمانی خود را در لالیگا قطعی کرد.
https://jahannews.com/vdcizuavut1av52.cbct.html
jahannews.com/vdcizuavut1av52.cbct.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *