چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 1 May 2024
 
۰

سرلشکر باقری: خون حاج قاسم همچنان می‌جوشد

سه شنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۴۲
کد مطلب: 859601
رییس ستاد کل نیرو‌های مسلح گفت: دشمنان بدانند که خون شهید سلیمانی همچنان می‌جوشد و جوانان کشور‌های اسلامی و محور مقاومت ساکت نخواهند نشست و اجازه نخواهند داد نهادی از استکبار باقی بماند.
سرلشکر باقری: خون حاج قاسم همچنان می‌جوشد
به گزارش جهان نيوز، سرلشکر محمد باقری رییس ستاد کل نیرو‌های مسلح صبح امروز در جوار مرقد مطهر شهید سلیمانی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خدا را شاکرم که بار دیگر توفیق زیارت مضجع شریف شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی نصیب من شده است.

وی ادامه داد: این روز‌ها روز‌هایی است که همه دنیا شاهد هستند نهالی را که شهید سلیمانی سیدالشهدای جبهه مقاومت و همرزمانش در فلسطین غرس کردند به درخت تناوری تبدیل شده، مقاومت می‌کند و صهیونیست‌ها را از بین خواهد برد.

رییس ستاد کل نیرو‌های مسلح بیان کرد: هر سال و هر روزی که از شهادت حاج قاسم می‌گذرد جایگاه رفیع این شهید بزرگوار بیشتر روشن می‌شود و جای خالی این شهید عزیز بیشتر نمایان می‌شود.

وی با بیان اینکه همه ما در نیرو‌های مسلح و همه جوان‌هایی که وارد نیرو‌های مسلح می‌شوند، شهید حاج قاسم سلیمانی را یک الگو و اسوه برای خود می‌بینند که باید در مسیر او گام بردارند و تلاش کنند که مانند او بشوند، ادامه داد: شهید سلیمانی نه تنها برای جوانان و مردم ایران که برای همه آزدی‌خواهان جهان اسوه و الگوی بزرگی خواهد بود.

سرلشکر باقری با اشاره به اینکه دشمنان بدانند که خون شهید سلیمانی همچنان می‌جوشد، بیان کرد: دشمنان بدانند که جوانان کشور‌های اسلامی و محور مقاومت ساکت نخواهند نشست و اجازه نخواهند داد نهادی از استکبار باقی بماند.
https://jahannews.com/vdcgzy97qak9n34.rpra.html
jahannews.com/vdcgzy97qak9n34.rpra.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *