شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

اعطای گواهینامه یک روزه در ۱۵ استان

دوشنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۳۵
کد مطلب: 853929
طرح اعطای گواهینامه یک روزه در حال حاضر در ۱۵ استان در حال اجرا است.
اعطای گواهینامه یک روزه در ۱۵ استان
به گزارش جهان نيوز ، سردار سید کمال هادیانفر رئیس پلیس راهور فراجا در گفت‌وگو با مهر درباره اخذ گواهینامه یک روزه موتورسواران گفت: طرح اخذ گواهینامه آسان و یک روزه در ۱۵ استان کشور از جمله تهران، سمنان، تبریز و… در حال اجرا است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی کشور گفت: تلاش‌ها برای تعمیم و اجرای سراسری این طرح به کل کشور در حال انجام است.

وی افزود: کسانی که در این طرح شرکت می‌کنند باید خودشان موتور سیکلت داشته باشند ما ۱۲ میلیون موتور سیکلت سوار داریم که بیش از ۶ میلیون از آنها فاقد گواهینامه هستند.

سردار هادیانفر ادامه داد: دارا بودن شرایطی که برای دریافت گواهینامه در قانون قید شده الزامی است از جمله داشتن ۱۸ سال تمام، سلامت و روحی و جسمی و همچنین قبولی در آزمون‌ها و دارا بودن موتورسیکلت.

وی افزود: این طرح برای این است که کسانی که موتور سیکلت دارند و فاقد گواهی نامه هستند در این طرح گواهینامه دار شوند.

رئیس پلیس راهور فراجا گفت: افراد می‌توانند با مراجعه به سایت ایرانیان که بعد افتتاح این طرح لینک در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد ثبت نام کنند و اجرای این طرح دائمی است.

وی در خصوص تجلیل از رانندگان قانون مدار گفت: در بحث طلایه داران و تجلیل از رانندگان قانون مدار بر این اساس است که رانندگان حداقل در ۲ سال اخیر جرایم و تخلف انجام نداده باشند. همچنین این طرح شامل همه رانندگان موتور سوار خودرو شخصی ناوگان‌های عمومی بار و مسافر می‌شود.
https://jahannews.com/vdcdxs0jnyt0kn6.2a2y.html
jahannews.com/vdcdxs0jnyt0kn6.2a2y.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *