شنبه ۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 27 Apr 2024
 
۰

دستور مخبر درمورد داروی جانبازان

يکشنبه ۲ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۰۲:۱۹
کد مطلب: 852067
مخبر در بازدید از آسایشگاه جانبازان اعصاب و روان نیایش، بنیاد شهید را موظف کرد تا برای رسیدگی بهتر به جانبازان اعصاب و روان و تامین ۶۲ قلم داروی مخصوص این بیماران پیش بینی لازم را انجام دهند.
دستور مخبر درمورد داروی جانبازان
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، معاون‌ اول رئیس‌جمهور در سالروز شهادت امام حسن عسکری(ع) و هفته دفاع مقدس از آسایشگاه جانبازان اعصاب و روان نیایش بازدید کرد و پای درد و دل رزمندگان جنگ تحمیلی نشست.

محمد مخبر در این بازدید که با همراهی معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران صورت گرفت، در بخش های مختلف این آسایشگاه حضور یافت و ضمن گفت‌وگو با جانبازان حاضر، مسائل و مشکلات آنها را مورد بررسی قرار داد.

معاون اول رئیس جمهور همچنین در بخش بانوان این مجتمع نیز حاضر شد و با تعدادی از بانوان جانباز نخاعی هم دیدار کرد.

وی در پایان این بازدید دو ساعته، با حضور رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، معاونین و مدیران مجموعه به جمع بندی مشکلات مطروحه و بررسی درخواست های افراد بستری و همچنین اهم چالش های بنیاد شهید و امور ایثارگران در رسیدگی به جانبازان دفاع مقدس پرداخت و دستورات لازم را جهت مساعدت در رفع آنها صادر کرد.

مخبر در این جلسه رفع مشکلات جانبازان و ایثارگران دفاع مقدس را وظیفه دولت و نظام اسلامی دانست و اظهار کرد: هنگامی که کشور نیاز داشت، انسان های بزرگی برای دفاع از مرزهای ایران اسلامی از جان و سلامت خود گذاشتند و اکنون که به خدمات و حمایت نیاز دارند باید با تمام توان به مشکلات آن‌ها و خانواده‌ آن‌ها رسیدگی کرد.

در این جلسه مقرر شد؛ با تامین منابع مالی برخی مشکلات فوری آسایشگاه نظیر تأسیسات ساختمانی، تجهیزات لازم و تامین دارو حل شده و بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز برای رسیدگی بهتر به جانبازان اعصاب و روان و تامین ۶۲ قلم داروی مخصوص این بیماران پیش بینی لازم را انجام داده و تا حصول نتیجه پیگیری کند.

گفتنی است؛ آسایشگاه جانبازان اعصاب و روان نیایش از اوائل انقلاب کار خود را آغاز کرده و هم اکنون ۱۴۰ نفر ظرفیت پذیرش دارد.
https://jahannews.com/vdcfv0dcew6dtxa.igiw.html
jahannews.com/vdcfv0dcew6dtxa.igiw.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *