شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
 
۰

یزدانی: شرایطم با سال گذشته قابل قیاس نیست

شنبه ۲۵ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۵۳
کد مطلب: 851107
دارنده ۸ مدال جهانی و المپیک کشتی آزاد گفت: شرایطم نسبت به سال گذشته قابل قیاس نیست، امیدوارم بهترین مدال را بگیرم.
یزدانی: شرایطم با سال گذشته قابل قیاس نیست
به گزارش جهان نيوز به نقل از خبرگزاری دانشجو، حسن یزدانی، دارنده ۸ مدال جهانی و المپیک کشتی آزاد و نماینده وزن ۸۶ کیلوگرم کشورمان در مسابقات جهانی بلگراد پیش از آغاز این رقابت‌ها در کنفرانسی خبری پاسخگوی رسانه‌ها بود.

وی درباره شرایط خودش و تیم ایران در این مسابقات اظهار داشت: امیدوارم از فردا نمایندگان کشورمان، پرچم پرافتخار کشورمان را به اهتزاز درآورند. پشت سر هم مسابقات برگزار می‌شود و مردم هم دعا کنند و بچه‌ها هم کم گذارند. شرایط خوب است و امیدوارم همه بچه‌ها با خوش رنگ‌ترین مدال دل مردم را شاد کنند.

یزدانی در پاسخ به این سوال که وقتی درباره وضعیت شما سوال شد که نسبت به سال گذشته چه فرقی کرده اید، چیست، اظهار داشت: در صحبتم اشاره کردم، قطعا نسبت به سال گذشته بهتر شدم و قابل قیاس نیست و امیدوارم اتفاق خاصی رخ ندهد و خدا هم کمک کند تا بهترین مدال را بگیرم.

دارنده مدال طلای جهان و المپیک درباره اینکه تا فینال با تیلور روبرو نخواهد شد، گفت: هر چه خدا بخواهد و نباید دیگر حریفان را هم دست کم بگیرم.

کشتی‌گیر وزن ۸۶ کیلوگرم کشورمان در پاسخ به سوال یک خبرنگار درباره دلیل کناره‌گیری‌اش از فضای مجازی گفت: کار‌های مهم‌تری از فضای مجازی دارم. در این مدت فرصت برای من مهیا بود که روی تمرینات خودم تمرکز کنم و آن‌ها را در مسابقات پیاده کنم و بهترین عملکرد را داشته باشم.

یزدانی در پاسخ به این سوال که شما در زاگرب قهرمان شدید، اما پس از آن شما را در مسابقه دیگری ندیدیم، خاطرنشان کرد: من در این مدت وقت خودم را روی استراتژی و تکنیک‌ها گذاشتم تا بهترین عملکرد را در مسابقات جهانی داشته باشم.

آزادکار ۸۶ کیلوگرم کشورمان درباره اینکه شما نماد کشتی ایران هستید اگر خودتان را ارزیابی کنید چه تفاوتی از نظر روحی و جسمی با سال گذشته دارید، گفت: خودم را در این حد نمی‌دانم و غلامرضا تختی نماد ایران است. شرایط امسال من با سال گذشته اصلا قابل قیاس نیست.
 
دیوید تیلور، کشتی‌گیر سرشناس آمریکایی و دارنده ۲ طلای المپیک نیز که رقیب اصلی حسن یزدانی در این مسابقات است درباره شرایط خود و حضور در اردوی آلمان پیش از رقابت‌ها گفت: مسابقات جهانی از هیجان بالایی برخوردار است. از اینکه دوباره حسن را می‌بینم هیجان زده هستم. همیشه گفتم ما دو رقیب هستیم، من هیچ فشاری روی خودم حس نمی‌کنم. اینکه من و حسن می‌توانیم همدیگر را به چالش بکشانیم یک فرصت برای من است.
https://jahannews.com/vdcjyveoauqeivz.fsfu.html
jahannews.com/vdcjyveoauqeivz.fsfu.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *