پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 16 May 2024
 
۰
۱

دلیل ناکامی تیم امید از نگاه سرمربی

پنجشنبه ۲۳ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۵۱
کد مطلب: 851003
سرمربی تیم امید ایران گفت: زمانی این تیم را تحویل گرفتم که هیچ کس جرأت نکرد سمت این تیم بیاید.
دلیل ناکامی تیم امید از نگاه سرمربی
به گزارش جهان نيوز به نقل از مهر، رضا عنایتی پس از حذف تیم امید ایران از المپیک در جمع خبرنگاران گفت: قبل از هر چیز از همه فوتبال دوستان عذرخواهی می‌کنم که نتوانستیم به المپیک راه پیدا کنیم. تیم امید بازی‌های سختی در پیش داشت. شرایط به لحاظ کار بسیار سخت بود و پیش بینی کرده بودم که با ازبکستان دیدار حساسی خواهیم داشت. این تیم قهرمان زیر ۲۳ سال آسیا است و یک تیم بسیار خوب است.

وی افزود: تمام تلاشمان را انجام دادیم اما قانون کارت زرد برای ما دست و پاگیر شد. برای بازی دوم مقابل افغانستان، اجازه ندادم حزباوی و سلمانی بازی کنند تا کارت زرد نگیرند اما متأسفانه در بازی بعد مقابل ازبکستان این اتفاق رخ داد و به خاطر کارت زرد از صعود به المپیک باز ماندیم.

سرمربی تیم امید فوتبال خاطرنشان کرد: ازبکستان یک تیم حرفه‌ای بود. انتظار داشتیم که بازی‌های خوبی از خود به نمایش بگذارد. آنها ۷ یا ۸ بازی تدارکاتی انجام داده بودند. با یک برنامه ریزی دقیق وارد این مسابقات شده بودند و قرار است با اسپانیا هم بازی کنند.

وی از بی کیفیتی زمین بازی در دو دیدار ابتدایی تیم فوتبال امید هم انتقاد کرد و گفت: یکی از مشکلات ما بی کیفیت بودن زمین چمن در دو بازی اول بود.اگر سه بازی ما در زمینی که با ازبکستان بازی کردیم، برگزار می‌شد به طور حتم شرایط فرق می‌کرد.

عنایتی در ادامه گفت: من ۹ بازی در کنار تیم بودم. سه بازی دوستانه بود و بارها هم به بازیکنان تاکید کردم که مقابل حریف کارت زرد نگیرید اما کم تجربگی برخی بازیکنان باعث شد که این اتفاق رخ دهد. در بازی با ازبکستان عملکرد خوبی داشتیم اما وقتی گل خوردیم شیرازه تیم از هم پاشید و نتوانستیم دوباره به بازی برگردیم.

سرمربی تیم فوتبال امید در خصوص انتقادها از این تیم گفت: باید ببینیم آن عده‌ای که انتقاد می‌کنند چه کسانی هستند، از کجا خط می‌گیرند. شاید منافعی داشتند که به خطر افتاده است. زمانی که من تیم امید را تحویل گرفتم هیچ کس جرأت این که سمت این تیم بیاید را نداشت و ما تنها به خاطر دو کارت زرد حذف شدیم.
https://jahannews.com/vdce7z8vxjh8n7i.b9bj.html
jahannews.com/vdce7z8vxjh8n7i.b9bj.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
ما بازی را دیدیم هیچ بار فنی نداشت در کل بی تاکتیک وارد زمین شدیم
ازبکستان هم فقط دفاع و فرصت طلبی از اشتباه ما